Gå til innhold

Noen med litt "til overs" med magebilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle medmagebilder ser jo så slanke å pene ut, ingen håndtak eller noenting.. Og det er jo kjempeflott for dem det gjelder altså...

Jeg har sideflesk og endel løshud på magen så føler meg som en småfeit vaggler..*sukk* Flere som har det slik, tørr vertfall ikke legge ut bilder:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener selv at alle magebilder blir satt pris på..Det er ikke "flesket" som blir sett på. Det er det underverket som vokser i magen din som er i fokus. Men det er opp til hver person hvor grenser går.

Skrevet

Neida, jeg skjønner det men føler meg ikke vel da enda, problemer med å takle vekt økning.. (grunnet enorm størrelse forrige svangerskap) ikke graviditeten altså, den er jeg veldig lykkelig over=) Skulle bare ønske jeg så litt mer gravid ut å litt mindre småfet!

Skrevet

jeg er ikke akkurat noen sylfide selv.. har gode love handels.

men etter jeg ble gravid så føler jeg at jeg er blitt noe strammere siden magen er blitt større.

syns mage bilder i alle størrelser og fasonger har sin sjarm:)

Skrevet

bare å legge ut bilde! er selv kjempeflau over magen min! er 22+1 og enda ikke fått gravidmage, men har mannet meg opp til å legge ut selvom jeg er veldig flau over at den ikke har vokst. ingen som mobber deg for magen, så er ikke så farlig som man tror:)

Skrevet

Nå har jeg "tøffet" meg opp å lagt ut et bilde, men hvor finner jeg det igjen?

Skrevet

Du må legge det ut på offentlige bilder ikke private bilder. Slet med det samme selv når jeg holdt på med bilder.

Skrevet

Ja okay... det fant jeg ut nå, men da står navnet mitt der... gjør det det når andre går inn og ser også? Vil ikke helt det da..

Skrevet

nei navnet ditt blir ikke synlig for andre:)

Skrevet

ja, nå har jeg gjort det, men hvorfor ligger det ikke på profilen min da?

Skjønner ingenting nåda.. hehe.. datatrollet=)

Skrevet

jeg fant d jeg:) kjempe søt mage:)

Skrevet

Hehe.. takker.. men ser maaange andre har liksom store flotte gravidmager nå, jeg er 19 uker på dette bildet=)

Skrevet

Så fiin mage du har:) skjønner ikke hvorfor du tvilte;) lucky u!

Skrevet

Her er stoor-mage-med-litt-til-overs-bilde lagt ut! Er tatt idag, 25+6

Skrevet

syns dere har flotte mager alle sammen:) her inne ser vi jo ikke etter om man har litt ekstra eller ikke, er jo opptatt av magen der baby er og jeg syns det er gøy å se om magen min vokser fort eller sakte og ha noen å sammenligne litt med. hvordan andre mager ser ut i den å den uka. osv. blitt litt mage besatt egentlig:) hehe legger ut bilder selv.

Skrevet

Så mange fine magar! Enig med det nokon over skreiv - det er ingen som bryr seg om ein har noko ekstra frå før, alle er bare interesserte i baby-"humpen".

Skulle gjerne lagt ut bilde sjølv, men har ingenting å visa. Er 16+4 no, og magen er like flat som før. Sukk... går så seeeeeint, dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...