inishneee Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg var hos jordmor på onsdag, 4 dager siden idag. Hun foretok en vaginal undersøkelse på meg og sa jeg hadde 3 cm åpning. Hun mente det var veldig bra at jeg som førstegangsfødende ikke hadde merket så mye til det, og ønsket meg lykke til osv. Morgenen etter gikk slimproppen. Har hatt en del smerter, men ingen som passer til beskrivelse av rier (med unntak av litt vondt i korsryggen). Hvor lang tid kan dette ta? Vet det er normalt å bruke lang tid første gangen, men trodde fødselen ikke var så langt unna når jeg hadde 3 cm åpning.. Livmorhalsen (?) hadde også halvert lengden. Finnes det noen med lignende erfaringer?
Shiny84 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 minns å huske at man kan gå med litt åpning ganske lenge...derfor man ikke skal bade offentlig å lig. i siste trimester pga infeksjons fare. slimpropp kan vel gå opptil to uker i forveien el no.. får lure mannen med på litt elskov, så skjer det nok ting!! he, he, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå