NyttNick Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Det blir avtrykk fra hullene i vaskemaskintrommelen på klærne.Ser ikke så bra ut med ensfargede handkler med svarte sirkler. Noen som vet hvorfor,og evt hva det er?
NyttNick Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Alle andre som jeg har spurt aner heller ikke.. Takker
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Et skummelt lite dyr som bor i maskinen din og lager ringer rett etter at vaska er rein.. Nei aner ikke jeg, men høres veldig rart ut.. Har du prøvd og vaske vaskemaskinen uten klær i med litt klor eller noe sånt?? Rense filter o.l?? Bare noen tips..
NyttNick Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Jepp,ser for meg en liten kar med horn og svart sprittusj. Må forske litt i morgen.Skal sjekke filter og sånn. Kan jeg ha klorin i maskina da?
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hmm, mener det var non som sa det her inne ved sur lukt i maskinen.. Ikke helt sikker, men går ann å vaske en 90 graders vask eller noe uten klær alikevel.. hehe... Er de så mørke? De svarte ringene? Hmm, tror det er en liten raring i maskina di jeg.. Ny eller gammal maskin da?
NyttNick Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 Mulig det er svartprikkede menn fra mars eller nå. Har f.eks ett lys grønt handkle og det vises veldig godt selv om de ikke er svart-svart. Har glemt å sjekke om de går bort når jeg vasker klærne på nytt. Har ikke vasket handklærne på nytt før etter neste bruk. Første jeg tenkte på var olje,men sambo sier det ikke kan være det. Maskina er vel enn 6 år .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå