klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 er 15 uker i morgen,og jeg har ikke fått innkallelse til ultralyd ennå... legen sa han skulle ordne det. men bør den ikke komme i posten snart då?? når ble dere andre innkallt??
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 jeg ville ringt og sjekka... jeg fikk innkalling ganske så lenge før jeg skulle inn, og d var vel i uke 19 (jeg skulle på ul da) men slapp ikke til før jeg var over 20uker lykke til:)
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 uff så seint??? har ikke engang hørt hjertely eller noe. legen har kun tatt blodprøve og urinprøve av meg. ingen som har trykket og kjent på meg lissom... må snart få en bekreftelse... dør av å vente så lenge.........
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 snakk med jordmor da...jeg fikk høre hjertelyd når jeg var ca 13 uker tror jeg...men jeg har mista to ganger før da så jeg har fått litt tettere oppfølging...utrolig følelse og høre hjertelyd på doppler...jeg syntes NESTEN d var like ok som UL faktisk:)
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 får ikke tak i jordmor. har ikke fått time før i juni. full pågang!!!!men får det vel til hvis eg skriker ut....
Herkules Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ring både legekontoret og til sykehuset for å skjekke om de har fått henvisningen. Leger glemmer mye rart bedre å ringe i morgen så du rekker å få time
Des-10 Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hei. Jeg fikk ingen inkallelse før jeg var i uke 17, skal på ultralyd neste uke og er da i uke 19. Fikk vite at her hvor jeg bor er det helt vanlig å ikke få innkallelse før et par uker før ultralyden. Så det kan jo hende du får den i posten om en uke eller to? Er du usikker på om legen har husket å henvise deg kan du jo ringe legekontoret ditt å spørre de:)
Frøken Linn Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 jeg fikk høre at det var vanlig å bli innkalt til ul i uke 18,men jeg ville nok ringt tilbake til legen din for å høre. lykke til!
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2008 legen hadde ikke glemt meg men KK hadde sendt det til feil adresse. Så nå skal jeg på ultralyd 9 mai på min niese sin bursdag...... gleder meg sånn!!!!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Jeg har fått min innkallelse til ul for lenge siden, det var vel i midten av februar, skal dit neste uke. Det var Riksen. Begge gangene jeg har harr fødeplass på a-hus har innkallelsen også kommet tidlig, når de ar mottatt søknaden om fødeplass.
tbe/baff Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 jeg fikk innkalling i min uke 16 og skal ikke på ul før i uke 20. jeg snakket med de på føden for jeg syntes det var litt sent, men de sa det beste var å ta senest mulig. så hvis legen sa han hadde ordnet det kommer den nok, men selvfølgelig kan man jo alltid ring føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå