Gå til innhold

har legen glemt meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 15 uker i morgen,og jeg har ikke fått innkallelse til ultralyd ennå... legen sa han skulle ordne det. men bør den ikke komme i posten snart då?? når ble dere andre innkallt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ringt og sjekka...

jeg fikk innkalling ganske så lenge før jeg skulle inn, og d var vel i uke 19 (jeg skulle på ul da) men slapp ikke til før jeg var over 20uker

lykke til:)

Skrevet

uff så seint??? har ikke engang hørt hjertely eller noe. legen har kun tatt blodprøve og urinprøve av meg. ingen som har trykket og kjent på meg lissom... må snart få en bekreftelse... dør av å vente så lenge.........

Skrevet

snakk med jordmor da...jeg fikk høre hjertelyd når jeg var ca 13 uker tror jeg...men jeg har mista to ganger før da så jeg har fått litt tettere oppfølging...utrolig følelse og høre hjertelyd på doppler...jeg syntes NESTEN d var like ok som UL faktisk:)

Skrevet

får ikke tak i jordmor. har ikke fått time før i juni. full pågang!!!!men får det vel til hvis eg skriker ut....

Skrevet

Ring både legekontoret og til sykehuset for å skjekke om de har fått henvisningen.

Leger glemmer mye rart bedre å ringe i morgen så du rekker å få time

Skrevet

Hei.

Jeg fikk ingen inkallelse før jeg var i uke 17, skal på ultralyd neste uke og er da i uke 19.

Fikk vite at her hvor jeg bor er det helt vanlig å ikke få innkallelse før et par uker før ultralyden. Så det kan jo hende du får den i posten om en uke eller to?

Er du usikker på om legen har husket å henvise deg kan du jo ringe legekontoret ditt å spørre de:)

Skrevet

jeg fikk høre at det var vanlig å bli innkalt til ul i uke 18,men jeg ville nok ringt tilbake til legen din for å høre. lykke til!

Skrevet

legen hadde ikke glemt meg men KK hadde sendt det til feil adresse. Så nå skal jeg på ultralyd 9 mai :) på min niese sin bursdag...... gleder meg sånn!!!!!

Skrevet

Jeg har fått min innkallelse til ul for lenge siden, det var vel i midten av februar, skal dit neste uke. Det var Riksen.

Begge gangene jeg har harr fødeplass på a-hus har innkallelsen også kommet tidlig, når de ar mottatt søknaden om fødeplass.

Skrevet

jeg fikk innkalling i min uke 16 og skal ikke på ul før i uke 20. jeg snakket med de på føden for jeg syntes det var litt sent, men de sa det beste var å ta senest mulig.

så hvis legen sa han hadde ordnet det kommer den nok, men selvfølgelig kan man jo alltid ring føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...