Gå til innhold

Noen som har Troller barnevogn ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jo ganske billig, da. Men er den noe god å trille, er den tung ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken en av de snakker du om da, er vist flere modeller...

 

Jeg har denne

http://www.barnevognguiden.no/troller/troller-shopper-sportstrille.html

 

Den er ikke akkurat en drøm å trille, men passer fint som billig barnehagevogn. Ryggen kan legges helt flatt så den er fin for mini å sove i i bhg.

 

Selve vognen er tung, så er ikke akkurat lettvindt å hive inn og ut av bilen. Så vi har den stående permanent i bhg.

Skrevet

Vi har og er veldig fornøyd. Bruker som byvogn. Stødig og fin å sove i. Hadde den også med til syden i vinter.

 

Det jeg er mest fornøyd med er at det er god plass i kurven under:)

Skrevet

Da har nok ikke du Mamma´n til A og F samme modellen som oss, for kurven på vår er helt ubrukelig pga noen stag/stenger som går rett over.. de sperrer for hele kurven så vi så vidt får smygd noen handleposer nedi (om posene er myke...)

Skrevet

Tenker på Troller kombivogn som selges til 2000 kr på Rudo.

 

  • 6 måneder senere...
Skrevet

Hm... den som heter noe sånn som troller alu kombivogn? Jeg har tenkt på den som barnehagevogn/sydenvogn, så er også spent på om noen har erfaring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...