Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Den er jo ganske billig, da. Men er den noe god å trille, er den tung ?
snartmammapåny Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hvilken en av de snakker du om da, er vist flere modeller... Jeg har denne http://www.barnevognguiden.no/troller/troller-shopper-sportstrille.html Den er ikke akkurat en drøm å trille, men passer fint som billig barnehagevogn. Ryggen kan legges helt flatt så den er fin for mini å sove i i bhg. Selve vognen er tung, så er ikke akkurat lettvindt å hive inn og ut av bilen. Så vi har den stående permanent i bhg.
Mamma´n til A og F Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Vi har og er veldig fornøyd. Bruker som byvogn. Stødig og fin å sove i. Hadde den også med til syden i vinter. Det jeg er mest fornøyd med er at det er god plass i kurven under:)
snartmammapåny Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Da har nok ikke du Mamma´n til A og F samme modellen som oss, for kurven på vår er helt ubrukelig pga noen stag/stenger som går rett over.. de sperrer for hele kurven så vi så vidt får smygd noen handleposer nedi (om posene er myke...)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Tenker på Troller kombivogn som selges til 2000 kr på Rudo.
juliogjuleprinsesse Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Hm... den som heter noe sånn som troller alu kombivogn? Jeg har tenkt på den som barnehagevogn/sydenvogn, så er også spent på om noen har erfaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå