♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Har kastet opp, vondt i magen, neders i magen, krampe vondt. og så har jeg vondt i korsryggen. i ryggen så føles det ut som at noen kjører over nedre del av ryggen med en nålhjul.... Er konstant kvalm. Vil det si jeg er gravid eller ikke. lurer på å ta en test i morgen men er så usikker
mom2agirlandaboy Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Stakkars deg, det hørtes ikke noe særlig ut! Har du passert IKM? God bedring! Håper du er gravid! =)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Høres ut som omgangssyken egentlig. Ikke det med korsryggen, men magesmerter som er krampevonde og det at du kaster opp.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 var i kontakt med lege vakten i natt. fikk beskjed om å kontakte legen i dag. Skulle ta smertestillende og hvis det ikke hjalp så skulle jeg ringe tilbake til legevakta. sykepleier trodde det kunne være spontanabort men det synes jeg hørtes rart ut. eller så kunne det være noe med nyrene eller bekken. uff, det gjør i alle fall sykt vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå