piami Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Sitter og leser VG-nett og en mann har tilstått drapet på Engla 10 år og skal vise politiet hvor hun ligger. Hormonell som jeg er med to nydelige barn som sover trygt og sorgløst og et i magen sitter jeg her og hyler og griner... GHAAA!!! Det er altså en så utrolig grusom verden vi lever i!! Akkurat nå tåler jeg da selvsagt ingen ting og burde ikke sett nyheter i det hele tatt. Men, tenker på den stakkars moren hennes!! Hun var 500 m hjemmefra og moren hadde nettopp snakket med henne på mobiltlf!!! Vet det er tusenvis av barn som dør i verden hver dag og alt er like grusomt men det er enkeltsakene som griper en..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ja her er lyset for Engla tent sammen med min lille Andreas sitt lys... Det er så ufattelig trist og lese dette, jeg håpet i det lengste at de skulle finne ho i god behold, men det skjedde jo ikke.. Tårene mine triller her og jeg har bedt min Andreas ta godt i mot Engla i himmelrike, der er det trygt og godt, men så vondt at man skal miste sine barn, særlig på den måten familien til Engla har mistet henne, det gjør så vondt.... Mange varme tanker sendes til familien til nydelige Engla..... Hvil i fred lille søte jente...
piami Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Kjære kjære _hønemor_til_3_nydelige+lille.. Tankene mine går til deg også og jeg har ikke ord.. Tenner derfor et blått med Englas rosa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå