Fjuolla Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Blir litt småparanoid over alt jeg leser her inne(vanskelig å la være å ikke lese alt:p) kom inn på en tråd hvor det ble tatt opp at positivt test kan være falsk, jeg fikk å inntrykket av at de fleste tar en hel bønsj med tester.. går i min 10.uke nå å vet det er dumt, men vurderer seriøst å ta en til test..!:-)
Fjuolla Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2008 Glemte å legge til at jeg har hatt symptomer i bøttevis og har ikke merket noe galt så synes det er rart hvis det skal vise seg at jeg ikke er gravid...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg har bare tatt en positiv test, både jeg og legen stoler på den. Hjemmetestene er veldig sikre så du kan nok stole på dem. I de tilfellene som tester viser falsk positiv antar jeg at det er rett etter spontanabort og kroppen fortsatt har høye verdier av det hormonet som slår ut på testen. Da vil du også raskt miste symptomer på at du er gravid, antar jeg. Det er jo uansett veldig forskjellig hvor mye symptomer vi har, de kan jo også variere naturlig underveis. Jeg synes nok at du bare skal slappe av og kose deg
Fjuolla Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Godt å høre:)for har egentlig valgt å bare ta den ene testen for den var ganske klar og tydelig og har aldri før vært gravid eller mistet noe.. ne vei det bare er dumt å bekymre seg, jeg skal puste dypt inn og slutte med mine paranoide tanker*he he*
Lizzie_81 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Det er som å lese om seg selv. Jeg går nå i min 11. uke og var på første kontroll, og legen stolte på at jeg var gravid. Likevel begynner jeg å lure på samme måte som deg. Velger likevel å stole på testen. Har alle tegn på at jeg er det. Begynner til og med å se det på magen. Stol på testen, og nyt tiden. Det prøver jeg hvertfall på.
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 jeg tok to.... enda de var super sterke, men etter å ha hørt fra legen at jeg må ta IVF, da trodde jeg rett og slett ikke på det, eller jeg turde ikke tro på det.. men sykt å ta 10-12 tester liksom
smokke Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hei:) Jeg har tatt bare en test. Legen stolte tydelivis på denne, og ga meg helseskjema og alt mulig:) Har nå fått time til UL og skal dit i Juni! Er nå 9 uker på vei og gleder meg MASSE!! Jeg har også tenkt slik som deg..om hvor flaut det kommer til og være om d viser seg at testen var feil, men jeg prøver og slappe av og nyte tiden! De sier at testene er så godt som 100% og at de bruker disse testene på legekontoret også Gratulerer med en spire i magen!!!
Lotta med novembergutt Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jeg har kun tatt en test! I tillegg har jeg så og si ingen symptomer, så jeg er litt redd :\ Men mensen uteblir jo, og det må da være et tegn? Skal til legen om 2 uker, da vil jeg være 12 + ettellerannet, så håper han kan gi meg en litt sikrere bekreftelse!
... <3 ... Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Tror det er mere sannsynelig at den pos test viser negativt enn omvendt! Forrige svangerskap tok jeg kun en test og han er 3 år i dag Nå har jeg også tatt kun en test - ultralyden viste at det er et foster på 6 uker der:) Så du kan nok ta det med ro!!
Myra Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Jeg tok og bare en test. Har nå vært hos legen og levert både urinprøve og tatt blodprøve. Regner med at det hadde ringt dersom jeg ikke var gravid Og i tillegg har jeg en rekke symptomer, så sånn sett er jeg ikke i tvil. Men man bekymrer seg jo likevel
Leo84 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 tok kun en test! har hørt at man ikke kan få feil svar den veien. man kan få neg svar selv om man er gravid pga for lite hcg produksjon men gravid testen kan ikke vise positiv vist man ikke er gravid fordi man har ikke hcg når man ikke er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå