snart tobarns Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 for de lukter bare helt himmelsk nå som jeg er gravid!!! går og snuser på en hele tida, og har lyst å spise den, rett og slett. nå skal jeg bade, og er farlig nær å hive oppi en tablett i vannet...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hehehe:-D Vil tro det ørker ut huden din jeg. Rart hva man plutselig syntes lukter godt når man er gravide, jeg kunne luktet på bensin dagen lang jeg!
*Lille Persille" Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Haha, nå fikk jeg meg en god latter! Neppe å anbefale å bade i Sun men hvis det er de med sitronaktig lukt kanskje du kan finne noe med lignende lukt som er mer egnet f.eks på Bodyshop?
Barnimagen2008 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 ler* du seriøst, sun-er etsende Hvis du mixer sun og zalo...det er farlig Men jeg går ut ifra du har dilla på lukta og tøysa her:-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 grønnsååååååååååpe...furunål...ahhhhhhhhhhhhhh.. sniff sniff..
wendy Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Skal bade i zalo jeg, for det fjerner alt fett:)
nanomor Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Æsj ... Må skylle og vaske alt som kommer ut av oppvaskmasinen for det smaker så vondt..) IKKE bad i det;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå