Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg skal legges inn for igangsetting av fødselen imorgen, og tenkte å få noe ny musikk på ipoden min. Noen som har tips, vet ikke hva noen artister eller sanger heter..
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hm, vet ikke hvilken musikk du liker, men dette er mine favoritter... Grateful dead (Ripple og Friend of the devil. Last ned "I will take you home" hvis du venter jente!) janis Joplin (Me & bobby mcgee) The doors Bob Dylan Muse (unintended, nydelig sang!) Ben folds five (mye fint, f.eks magic og the luckiest... the luckiest passer fint til å skulle bli foreldre=) ) Jason Mraz - I'm Yours Sublime - santeria Placebo - every me, every you Hm, hva liker du egentlig?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Liker all mulig musikk! Så tar imot alle tips:)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ok=) Don McLean - Starry starry night er en veldig fin sang=) Ellers kan du jo f.eks prøve noe enya eller Yanni hvis du skal ha til å slappe av. yanni er helt nydelig pianomusikk=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Westlife-Home Colbie Cailliat- Bubbly Boys to men- A song for mama Sister Hazel- Best I Will Ever Be Nickelback- If Everyobe cared Bryan Adams- all for love Bryan Admas- Please forgive me Michael Buble -Lost
alvefrøken Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 HUSK å gjøre det lovlig!!! ---ingen vits å gjøre seg til skurk for småpenger En stjeler faktisk rett fra lomma til artistene/musikerne, ved å laste ned ulovlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå