Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 når er det vanligst å begynne med potte?
Solskinnsjenta Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Vi har begynt litt med potte nå. Tvillingene er straks 9 mnd. Jeg synes det var greit at de kunne sitte godt selv. Vi har holdt dem litt over do tidligere, hvis vi har stelt og ser at nå kommer det bæsj, f.eks. Noen begynner tidligere, og holder ungen på potten. Vi har hatt potte ca en uke, og synes det fungerer supert. Har redusert antall bæsjebleier drastisk. Og siden vi bruker tøybleier er det helt supert. Setter dem på potten om morgenen, etter soving og ellers ved bleieskift. Har bare hatt 2-3 episoder med tiss på gulvet, mot normalt 2-3 pr dag...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 så bra å høre det er andre som tenker å begynne tidlig:) min gutt er 8 månder og 1 uke:) Hørt noen snakke om at de begynner i 1/2 års alderen. Men va inne på småtroll 1-2 der va det når de kunne si i fra når de besjer .hehe Måtte bare forsikre meg om at jeg ikkje var helt ute på bærtur om jeg begynte nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå