skorpionfruen Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Noen som vet hva dette er? Fått det forklart før men husker ikke. Mener å ha hørt at det ikke hjelper med flere lag når det først begynner å piple ut gjennom malingen. Ser ut som svimerker mot den hvite mailingen. Utrolig stygt!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Om ikke jeg husker helt feil så er det tegn på at pipa lekker litt..... Ring en murer imorra og spørre kanskje? Evt en fargehandel...
skorpionfruen Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Ja var det jeg også mente at det var noe i den duren.... Kjedelig, men får ringe å sjekke
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Er det mye eller? Man får jo noe som heter betong-tett eller slikt som skal tette for fukt. Kan jo være det holder med noe sånt? Den er hvit i fargen og ser ut som maling når den er på, og går ann å male over også.... Får håpe det holder med en "billig" løsning da...
prekæs Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Da tror jeg nok du bør sjekke pipa di.Den kan lekke. Både røyk og fuktighet. Og røyken er selvfølgelig mest farlig. Har selv en restauret pipe som var slik før. Nå er den hvitpusset og like hvit og har vært det i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå