Gå til innhold

Noen sykepleiere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man "rusa" av 1 gram Paracet, 2 Afipran, 10 mg OxyNorm og 2 mg Vival?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med "rusa"?

 

Paracet og Afipran gir ingen rus. Men Dolcontin og Vival kan det, men heller sløvet (hvis det er det du mener med rusa). Det var beskjedene doser da, men spørs jo hva man er vant med.

Skrevet

Hvis dette er medikamenter man ikke er vant til, så kan man oppleve å bli "rusa" av denne miksen. Kun OxyNorm eller Vival alene ville nok også ført til at jeg personlig hadde blitt litt svimmel... :-)

 

Hilsen sykepleier

Skrevet

Er ikke OxyNorm smertestillende man gir til de med cancer?

 

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du lurer på det???

Skrevet

Er vel forskjellig fra person til person det da.. Jeg er ikke sykepleier altså.., men vet at bla vival blir brukt til beroligende .. Men er jo ikke vanlig med 2 mg doser.. Jeg personlig reagerer ikke på så små doser som du har nevnt her..

Skrevet

Takk for svar!

 

Grunnen til at jeg lurer på dette, er at dette er miksen jeg skal ta i morgen tidlig før jeg skal ta ut egg i forbindelse med prøverørsforsøk. Og jeg gruer meg så sinnsykt, og hadde håpt på en "gi faen"-effekt av medisinene....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...