MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Blir man "rusa" av 1 gram Paracet, 2 Afipran, 10 mg OxyNorm og 2 mg Vival?
♥binna♥ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Spørs hva du mener med "rusa"? Paracet og Afipran gir ingen rus. Men Dolcontin og Vival kan det, men heller sløvet (hvis det er det du mener med rusa). Det var beskjedene doser da, men spørs jo hva man er vant med.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hvis dette er medikamenter man ikke er vant til, så kan man oppleve å bli "rusa" av denne miksen. Kun OxyNorm eller Vival alene ville nok også ført til at jeg personlig hadde blitt litt svimmel... :-) Hilsen sykepleier
Fiolinen Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Er ikke OxyNorm smertestillende man gir til de med cancer?
veldigfrustrertfrue Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Kan jeg spørre hvorfor du lurer på det???
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Er vel forskjellig fra person til person det da.. Jeg er ikke sykepleier altså.., men vet at bla vival blir brukt til beroligende .. Men er jo ikke vanlig med 2 mg doser.. Jeg personlig reagerer ikke på så små doser som du har nevnt her..
MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar! Grunnen til at jeg lurer på dette, er at dette er miksen jeg skal ta i morgen tidlig før jeg skal ta ut egg i forbindelse med prøverørsforsøk. Og jeg gruer meg så sinnsykt, og hadde håpt på en "gi faen"-effekt av medisinene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå