Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Gutten min har problemer m å komme seg på do,har brukt nan til han,men om fredag byttet jeg til hipp,og han gulper ut mesteparten igjen,og bare skriker og ikke vil sove på dagen,han er ikke hard i magen heller,han er løs når han først kommer seg på do... Tenkte å prøve å bytte tilbake til nan igjen i kveld.. Noen råd her???? Hvor mye malt kan e bruke?????
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 komme seg på do? hallo?!? viss du bytter til nan igjen, så ta en halv ts med malt på 120 ml.. kan vertfall prøve det først
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Ja du skynnte vel hå e meinte..... Med avføringen da... HERREGUD
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 ja, eg gjore det, syns bare det var litt morsomt.. men beklaga, var ikke meningen å gjøre deg irritert
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Er d 120 ml og 4 strøkne skjer til nan???? Har kastet den pakka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå