Trouble Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Nett fått greie på at ekssambo har skaffet seg en birmakatt, og påstår den er allergivennlig. (Vårt felles barn har katteallergi bla. og skal helst holde seg unna katter så den ikke blir verre). Noen her som vet om dette stemmer, har prøvd å lete på nettet... men finner ikke noe om at den er allergivennlig.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg ville heller ha prøvd å la barnet møte en slik katt og se om det reagerer. Jeg tåler de aller fleste katter, men noen holder jeg på å klø ut øynene av og nesen renner som en foss. Blant annet persere! hehe... Eldstemann har reagert 1 gang på en kattunge vi hadde, den reagerte jeg selv på da. Hadde sånn tynn fluffy kaninpels. Den vi har nå har MYE og stooor pels, men ingen av oss som reagerer på han
Trouble Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Han reagerer jo ikke på alle katter, men legen har sagt at dess mer han er rundt katter så kan allergien utvikle seg (har selv merket det på han at jeg nå må sende med tabletter om han skal til enkelte kompiser, noe som jeg ikke har måtte gjøre tidligere.) Da omplasserte han heldigvis katten han hadde, og allergien har gradvis blitt bedre! Han er der ganske mye innimellom....
flypapir Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Nå vet ikke jeg mye om allergi, men moren min reagerer veldig på min brors to birmakatter.... Hun har faktisk ikke reagert på katter før hun var i hus med dem over en lenger periode.
Trouble Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Huff... er det jeg frykter. Kan jo ikke nekte han å ha katt, men synest han kan ta litt hensyn når poden har allergi.... !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå