Mammie88 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 har en gutt på 8 mnd.. Han begynte med feber på onsdag...I går å i dag har han vært feberfri ..Men er blid på dagen..Men på kveldene virker det som om han blir værre ..gråter å gråter...Ingenting hjelper... Hva kanj jeg gjøre ??
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei! Kan det være tenner. feber kan komme å gå med tannutbrudd. de blir veldig urolig spesielt om kvelde har han begynt med noe ny mat, kansje det er luftsmerter, litt sukkervann kan hjelpe seperasjonsangst, mangen barn har det i denne alderen
Mammie88 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Han har spist lit mariekjeks men det er ikke mye...Ikke noe ny mat ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå