Gå til innhold

Noen som har peiling på dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 8 mnd..

Han begynte med feber på onsdag...I går å i dag har han vært feberfri ..Men er blid på dagen..Men på kveldene virker det som om han blir værre ..gråter å gråter...Ingenting hjelper...

Hva kanj jeg gjøre ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan det være tenner. feber kan komme å gå med tannutbrudd. de blir veldig urolig spesielt om kvelde

 

 

har han begynt med noe ny mat, kansje det er luftsmerter, litt sukkervann kan hjelpe

 

seperasjonsangst, mangen barn har det i denne alderen

 

 

 

 

Skrevet

Han har spist lit mariekjeks men det er ikke mye...Ikke noe ny mat ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...