Christoffer i magen Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 42-åringen som ble arrestert har innrømmet drap og kroppen hennes ble funnet nå i ettermiddag. Selv om jeg hadde liten tro på at hun ville bli funnet i live så synes jeg at dette er helt forferdelige nyheter. Blir utrolig rystet at det finnes sånne mennesker rundt oss. Mitt hjerte og mine tanker går ut til familien hennes....
hope<3<3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 fytt i.Håper de torturerer han som gjorde det....For et forferdelig menneske #"%=##/!%=#!/!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 usch gud va trist besked.... jeg ville hele tiden tro at de skulle finne henne=( tenker på hennes familie,spesielt hennes mor=(
ory Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hei, Ja det er så grusomt. Hadde også håpet at de fant henne i live. Jeg blir så forbanna over at det finnes slike mennesker. All ære til det svenske politiet som har tatt han. Håper de burer han inne forever slik at han aldri kommer i nærheten av barn, ungdom og kvinner igjen. Stakkars, stakkars mammaen hennes..
1prinsesse+2engler Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Huff!!!! Det er bare rett og slett helt JÆVLIG at slikt skjer!!! Varme kondolanser til jentas familie!!
Chaiemae Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Utrolig trist sak. Er glad for at saken ser ut til å bli oppklart raskt. Å miste barnet sitt må være det verste som kan skje.
gullunge+1imagen Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Var så sikker på at hun var i live jeg.. utrolig trist nyhet.. kan ikke fatte å begripe hva som gjør at mennesker gjør sånne ting! det kommer jeg aldri til å forstå! Og et uskyldig barn? Så jævlig.. Alle gode tanker til Englas familie ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå