Gå til innhold

noen som har phil&teds vogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er deres erfaringer med vognen?? er dere fornøyd?? lurer spesielt på det at man må henge på dette tøystykket når man skal ha ned ryggen???

takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er virkelig fornøyd med den, fantastisk å trille! Skjønte ikke helt hva du mente med å henge på noe tøystykke?? Er en sånn plast del bak med borrelås, funker greit det..

Skrevet

Hei.

Tenker du å bruke den som enkelvogn eller søskenvogn?

Som søskenvogn er den flott. Ikke bredere enn en vanlig vogn, god og trille, men blir fort trang med pose i til den minste. Har brukt voksipose til minsten, men måtte slutte ved ca 3 mndr fordi det ble for trangt, når søster satt i søskensetet oppå. (har 2007 modell, sport)

Jeg er ikke overbegeistret for vognen, men som søskenvogn ser jeg ingen bedre alternativer.

Ulemper med vognen:

-Syns den er for "åpen og kald" til vinterbruk. Lufting/netting i sidene og taket, og den plastduken bak er jo ikke helt tett(festet med borrelås".

-Vanskelig å justere ryggen med barnet i vognen.

-Ingen fjøring/demping utover lufthjul

-Taket er mer en solskjerm enn et tak, pga luftehull/netting og luke.

-Liten handlekurv.

-Regntrekket tar mye plass.

- Må feste barna i selen når de blir aktive for å unngå at de sklir utav. (Ingen stropp mellom bena festet i håndtaket til barnet)

Fordeler:

-smal,kommer frem over alt

-god å trille

-Tar liten plass sammenlagt

Konklusjonen min er vel at som søskenvogn er den flott, men noe trang. Ser på den som et alternativ til en trille, men er glad jeg har en kombivogn i tillegg som brukes når jeg er på tur bare med babyen.(Jeg har vinterbaby)

Kommer nok til å bruke den mer etterhvert som mini blir større og kan sitte.

Lykke til med valget, og spør igjen hvis det er noe mer du vil vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...