Gå til innhold

Er det virkelig min tur denne gangen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg manna meg opp til å ta en graviditetstest i går - tårene bare trilla da jeg så den var positiv! Og nå har jeg nettopp fått vite resultatet av blodprøven jeg tok i dag på sykehuset, og den var visst veldig bra :))) Er overlykkelig!! Etter flere år med prøving og et helt år på medisiner - 6 inseminasjonsforsøk og 2 ivf - er det ubeskrivelig deilig at noe ser ut til å gå rette veien for oss....

Håper alle dere her inne opplever det samme snart, jeg følger med dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Det er utrolig gøy å lese hver gang noen lykkes :) Lykke til videre, og kos dere!

Skrevet

Nei, så gøy!! Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye, krysser fingre for at spiren sitter der i 8 mnd .o))))

Skrevet

Så fint å lese at det er flere som får positiv test. Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer sååååå mye. Endelig ble det din tur, kjenner den følelsen. Kos deg kjempe masse videre :)

Skrevet

Ååå herregud som jeg misunner deg nå :) Gratulerer sååå masse 7777. Håper ikke tårene mine kommer av TR, men det samme som deg:))) Det må være en vanvittig deilig følelse :))

Masse lykke til videre :))

Skrevet

Gratulerer - det varmer å høre at dere lykkes!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Er så godt å høre at man lykkes. Er en tung prosess dette her. Kos deg masse!!!

Skrevet

Vil bare takke dere alle for gratulasjonene, og ikke minst all støtte i rugetida. Helt utrolig at jeg faktisk ble gravid denne gangen, jeg hadde begynt å miste håpet alldeles. Skal til UL til helgen, så da krysser vi fingrene for at alt ser bra ut:)

Skrevet

Hvor langt er du nå på vei? må bare få gratulere så mye igjen.. er kjempe fantastisk!! det er godt noen lykkes, det gir håp. Klem

Skrevet

GRATULERER så mye! Kos deg masse i tiden fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...