plastblomst♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Det koster i overkant av 1000 kr her, og jeg har veldig lyst... Men må innrømme at jeg synes at de 3d bildene jeg har sett er veldig rare og nesten litt ekle noen ganger...... Noen som har gjort det? Hvordan var det?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Vi gjorde det jeg gikk gravid med snuppa og det var verdt det syns vi=) Sånn rent bortsett fra bildene som vi fikk med og som vi så var henne da hun kom ut, fikk vi også med 100 % (?) sikkerhet vite at alle organer var bra, hjertet så fint ut og vi fikk se jenta i aksjon. Hun lå og svelget og rørte på seg mens vi så på og det var så gøy. Som å se en film av vesla før hun kom ut=) Legen brukte god tid, tror vi så på jenta i 45min jeg. Hvertfall 30min. Jeg syns det var en herlig opplevelse. Gubben også
BettyBoob Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 jeg gjorde det i uke 24 gutten så helt nydelig ut, og sånn så han også ut da han kom ut! Følte jeg "kjente" han litt bedre etter å ha sett hvordan han så ut mamma og søsters var med og det var kjempekoselig!
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg syntes det var verdt det med frøkna! Vi var vel i uke 26 sist og fikk kun et bilde som var kjempe klart av ansiktet (det var også veldig likt henne), resten er sånn at du må vite hva som er hva, men opplevelsen det er å se barnet sitt "live" i magen er så herlig at den var jeg villig til å betale for. Dessuten fikk vi bekreftet kjønnet! Denne gangen skal vi i uke 28, men vi har funnet et billigere, og ut i fra hva vi kan se på nettsiden deres, bedre sted å gå til. Tror de er litt mer opptatt av gode bilder enn det medisinske, men i og med at alt sto bra til på ord. ul og jeg går til kontroller og kjenner at det er masse liv så er ikke det så viktig. Er det noe som er alvorlig galt oppdager de det jo. Vanligvis har man jo bare en ul! Hvor bor du? Kanskje du kan dra samme sted som oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå