♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 For det var jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angrer ikke et sekund på at jeg fløy fra Trondheim til Oslo for å få med meg den konserten. Nesten utsolgt, og et heeelt annet trøkk både fra gutta og fra publikum i forhold til Never Gone konserten. Har nesten ikke stemme igjen jeg, og jeg fyller 29 på torsdag ;o) Så nå kan dere angre dere som ikke var der hihihi
☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 hehe var det gøy??? misunnelig på dere som var der =)
Mersa og gutta <3 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å være det!! Burde rett og slett hatt det som utdrikningslag for søstern!!! Men kom på det alt for sent til å organisere noe gitt!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Sinnssykt bra. Og hadde jeg fått det som utdrikkingslag så hadde jeg vært sjeleglad. Snitt alderen var sikkert 25+ og likevel svimte de av som fluer foran scenen og lydnivået var enormt. Så nå sitter jeg og ser på halvdårlige klipp på youtube - ikke fra konserten i Oslo men fra turneen generelt.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 jeg var der!! er sååå glad for at jeg fikk være med hadde ikke lagt noen planer i går jeg, men så ringte en venninne og spurte meg med hun hadde visst en gratisbillett på vip så vi fikk egen losje med goooooooooood utsikt over Backstreet gutta og greier du og du!! det var min alle første konsert og jeg er sååå glad for at jeg fikk være med å se idolene mine på nært hold *sukk* kommer aldri til å glemme den opplevelsen!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 ÅHHH, nå ble jeg misunnelig på deg. Var min fjerde konsert med guttan dette da, like trist hver gang. Trodde virkelig at Never gone turneen var den siste så denne runden ble ren bonus, men likevel så vil jeg enda en gang. ÅHH så kjipt at jeg ikke har super god råd og fleksibel jobb. For da hadde jeg dratt på konsert i Stocholm i morgen. Sitter her i sjokkrosa t skjorte som vi laget selv med forskjellig tekst i svart på ryggen og foran. Vi var 4 som hadde disse. Har brukt de siden i går morges da vi dro til Oslo. Det beste var at guttan så oss for de sto og dro seg i skjorta, vinket til oss og hermet våre bevegelser. Så det var gøy!!!!
Gulosten™ Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hehe da satt dere ikke langt bak oss:P så dere jeg så... hehe
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 Var vi ikke fine?????? Sååå fornøyde med de skjortene selv om de lo av oss i sikkerhetskontrollen på Værnes, men på Fridays spilte de 3 BSB sanger rett etterhverandre for oss da vi spiste lunsj der.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 ja ikke sant? traff ei venninne som også ble litt misunnelig! hihi, men jeg var bare ekstremt heldig da som fikk være med ) kommer ALDRI til å glemme den konserten!!<3 ja, jeg syntes også det var trist, særlig når konserten var over skulle gjerne dratt flere ganger jeg!!! *sukk* ble jo nesten heeeelt forelsket i gutta igjen jo hehe åååh, stilig så det var dere de immiterte da altså? hehe hun som ble tatt opp på scenen under oppvarmingen var jo bare ekstremt heldig da!!! misunnet henne ja! men ville heller blitt plukket opp og tatt med opp på scenen av de "store gutta" - DA hadde jeg besvimt!! en ting som var bra var at det ikke var noen hylende hysteriske fjortisjenter som var der!! hehe, men må innrømme at jentene på konserten i går hadde passelig høyt lydnivå ja
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2008 tja, det eneste som skilte meg fra ei hylende fjortisjente er vel i grunn alderen ;o) Prøvde å forklare på jobb før helga at jeg er blodfan faktisk. Og jeg er fortsatt driiit forelska i Nick jeg altså. Hadde tatt ham på flekken ;o) Kjempe gøy i hvertfall.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 heheh, følte meg litt sånn på slutten jeg også men hadde stemmen inntakt da jeg dro du også? var såå forelsket i Nick da jeg var mindre!! hadde en plakat på jenterommet som jeg kysset på en gang i blant! hehe, huff skulle gjort mye for å fått blitt med backstage ja!!! ja, var kjempegøy!!! i dag lastet jeg ned masse musikk fra gutta som jeg har hørt på, hehe er i skikkelig Backstreet Boys- humør etter konserten
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2008 hehe. Kom hjem og spilte Larger than Life og hoppet rundt som en maniac på stuegulvet sammen med litj mann. Han hoppet og veivet og var helt med. 3 ganger måtte vi gjøre det. Så nå er jeg svett og utslitt og skal finne senga snart. Skal jo tross alt på jobb i morgen og forklare hvorfor jeg ikke har stemme ;o)
Gulosten™ Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Herregud var dere på Fridays også??? Hvilken...? Satt på Fridays på Karl Johan fra kl kvart på 3 til kl 18.30....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2008 han er 1,5 år så en skal tidlig krøkes ;o)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 hehe, jeg gjorde noe av det samme da jeg kom hjem i dag spilte sangene av på pc'n og hadde mini på fanget han er like gammel som din så han var heeeeelt med!!! ) vi lo godt begge to etterpå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå