flypapir Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg er selv litt i tvil om alt har klaffet denne pp, men har jo litt symptomer uansett; -er stuptrøtt -fryser mye -veldig humørsyk (stakkars mannen) -småmurringer i bekkenet..... (slet med bekkenløsning sist) Har ikke ikm før fredag 18., så har hele uka på meg til å jakte på symptomer av ymse slag! Hvordan er det med dere?
Maya76 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det er jo en del symptomer det da, spesielt så tidlig. Kan uansett ikke vite... Noen merker jo ingenting.... Selv blødde jeg neseblod tor, fre og lør. Og har "harde/tunge" bryster. Og kanskje litt humørsyk. He he. Har IKM på torsdag 17, og kan nesten ikke vente :-) Masse lykke til!
Amazing Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Dere har jo ganske mange symtomer da, jenter!! ) Selv er jeg: -humørsvingninger (stakkar sambo) -trøtt og utrolig sliten -litt svimmel innimellom -småkvalm innimellom Har ikm den 17., men blir nok vanskelig å holde seg fra tester til da tror jeg...
Venter på knerten <3 HØYGRAVID Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg føler jeg har noen symptomer jeg også, men kan jo ikke være sikker heller. Noen ganger føler jeg på meg at jeg er gravid, andre ganger ikke.....Blir gal av dette! De symptomene jeg har nå: -humørsvingninger, men det har jeg alltid flør mens. Er kanskje litt mer følsom nå, tar lett til tårene noe jeg ellers aldri gjør. -trøtt -småkvalm innimellom -oppblåst mage, som også kan være luft -mensenmurringer innimellom Har ikm den 19, da har samoeren min og jeg 5 års dag + mamma skal feire 50 års dagen sin :-) Dette er så spennende!
Venter på knerten <3 HØYGRAVID Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Glemte å føye på at jeg går veldig ofte på do, mer enn vanlig....Er vel et tegn det også?!?
BabyTanker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg vet ikke når IKM er, siden jeg trodde det var forrige uke, men den ikke kom, og syklusen er ustabil som F. Så jeg bare slenger meg på her.. Tegn som også ikke nødvendigvis trenger å være det, men som jeg LATER som er tegn akkurat nå er: - mensmurringer i nesten ei uke nå.. - små-ømme pupper (merket det først i dag, kan også være tegn på at TR er på vei..) - tisser oftere enn vanlig.. That's it, men jeg lever i håpet.. enn så lenge. Føler ikke på meg at det har klaffet nå heller, men hvorfor ikke være optimist et par dager. Er veldig forberedt på et negativt utfall uansett
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg har ingen symtomer!!!! Har ikm ca. den 17.april..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 IKM torsdag på meg, har tatt 1 test i helga (negativ), selv om jeg visste det var for tidlig. Symptomer (kanskje innbilning men..): - humørsvigninger - luft i magen (er det vanlig??) - småsvimmel - trøtt - ikke appetitt på sjokolade - noe som er veldig rart til å være meg.. Det meste av dette er jo ting jeg forbinder med TR, så tiden vil vise hva det egentlig skyldes..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg har spist som en hest den siste tiden! Er konstant sulten på mat. Ellers så har jeg en god følelse denne gangen, håper at det klaffer nå! Jeg skal teste på fredag, for jeg skal i bryllup på lørdag, så da blir det drikking! Broren min skal gifte seg med bestevenninna mi! Kjempegøyt!
lille2 Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Symptomene mine dukket opp i helgen. Hadde EL forrige lørdag. Nå i helgen begynte jeg å kjenne mensmurringer og litt stikkinger i bekkenet, samt ømme pupper. I dag her jeg vært veldig trøtt. Jeg håper og håper og håper på at det er noe der. Har ikm på lørdag. Venter i spenning.
flypapir Skrevet 14. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2008 Så moro at vi er flere med symptomer av ymse slag! Her har jeg begynt å spotte, så det ser ikke ut som om det går vår vei denne gangen... Men det er i grunn helt greit, vi satser hardere neste pp!
Lillemus&mamma'n Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 -Småkvalm i bølger, begynte onsdag i uke 15, på personalmøte- satt og pusta dypt og intenst for å holde det i sjakk. - øm i puppene - stikking i venstre side av magen (nederst) - behov for 10-12 timer søvn om dagen - sterkere luktesans (lukter andre ikke merker, plager meg) - halsbrann Prøvde å ta en tidlig test i dag (IKM i morgen ettermiddag), men "strøyk"- dvs. la den på ujevnt underlag slik at alt jeg fikk var "boktegnet". Er det mulig å STRYKE på graviditetstest?!? Ja, ja, prøver igjen i morgen!
trulte05 Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Jeg har også hatt en del symptomer den siste uken (syns jeg i hverfall!). -Vært unormalt sliten -hatt mye murring/stikking nederst i magen (ca 2uker) + at magen er veldig oppblåst -kvalm til tider -litt svimmel innimellom. men begynte å spotte litt i går, kom litt i går og nesten ingenting i dag. bruker aldrig ha det før tr kommer, så nå skjønner jeg ingenting. håper det bare er en festblødning. (har aldrig hatt det før så vet ikke hvordan det er)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 IKM i mårå=D Mine symptomer: - Stuptrøtt - Vil spise mat hele veien - Mens murringer - Kvalm når eg e ferdig å spisa Vertfall noen... Fikk symptomer for en uke siden.. kan d være graviditet da? ble lissom litt usikker i dag...
Gjest yrild Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Mensmurringer... så regner med at TR er på vei, men er en dag på overtid, så jeg har fortsatt et lite håp
flypapir Skrevet 16. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. april 2008 Oj, så spennende! Du skal ikke ta en test da yrild?! Mensmurringer er jo et symptom.... Hold oss oppdatert hvertfall! Her har mens komment, så nå er det bare å vente på ny el før de laaaange ukene mot ikm starter igjen!
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Huff det er så komplisert med meg. Hadde liten mensen (veldig lite og kort) for en mnd siden.(den 17mars) Så hadde jeg eggeløsning nå torsdag (10april). Så har jeg hatt mensen-smerter/murring helt nederst. (ikke lenger opp som "vanlig" menssm.). så vet ikke om det er ikm i morgen...Vet ikke helt hva jeg skal tro! ;(
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 glemte og skrive at jeg OGSÅ hadde normal mensen rett før eggeløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå