Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hun har et enormt suttebehov og hyler og griner hvis vi ikke sitter med fingeren i munnen på henne. HUn suger på klær, fingre... alt hun får tak i. Men nekter plent å ta sutta. Har forsøkt maaange forskjellige typer. Er et skikkelig problem. Hadde jo vært helt i orden at hun ikke liker sutta hvis det ikke hadde vært for dette behovet hennes. Noen tips?
Poteto Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 hvor gammel er ho?? har en del å si det.. hva med å dyppe dei kaldt vann? det hjalp her..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 1 mnd gammel. Har ikke forsøkt kaldt vann nei...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Min var også sånn da hun var baby, elsket å suge på lillefingeren min, men nektet smukk. Det forandret seg etter en stund da jeg prøvde med NUK smukker. De er litt flate under, og ligner nok litt på det å suge på en lillefinger med den glatte flate neglen, og de falt i smak med en gang! Storesøster brukte også litt tid på å like smukk, men ble etterhvert bedre med litt trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå