Scorpion73 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Vi reiser til Mallorca i midten av mai, og lurer litt på beskyttelse til de små... Holder det med solhatt og vanlig body eller bør vi kjøpe UV-drakt? Håper at noen har noen gode råd evt. erfaringer ang. dette...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hvor gammel er barnet/barna?
Lille Sprell og meg Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Vi hadde UV-drakt når vi var i Spania med vår 7 mnd gammel, men den ble ikke så mye brukt -> han lå jo stort sett stille under parasollen. Du har litt mindre kontroll på en 15 mndr gammel en - så jeg hadde nok vurdert å kjøpt det - selv om det er grisedyrt. Kjøp den stor, så varer den hele sommeren. Ingenting er verre enn solbrente små... Hvis jeg skal til syden i sommer, skal jeg utvilsomt kjøpe ny drakt.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Vi har også kjøpt uv-drakt til begge våre. BabyShop har, Reflex butikker har pleid å ha og de fleste sportsbutikker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå