chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Som jeg skrev her en annen dag så var jeg på UL forrige torsdag. Og i følge min første termin 8/9 så var jeg da 17+5 da. Men mannen på UL satt meg opp på ny termin 7/9 men skrev at jeg var 18+1 den dagen... I dag skal jeg da være i følge han 19+4, men for å være 19+4 her innpå må terminen være 5/9... *sukk* skjønner ikke hva jeg skal ta utgangspungt i jeg da....
AO3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror de regner litt forskjellig her inne og hos legen. :/ På tidlig UL fikk jeg beskjed om at jeg var 8+6 den dagen, og satte dermed ny (foreløbig) termin til 19. oktober. Jeg har satt 19. oktober som termindato både her inne og på babyverden, og begge steder ligger jeg en dag foran enn det jeg skal være ifølge legen. Ukene skifter på fredag, istedet for på lørdag. F.eks. var jeg 13+0 i går (lørdag), men jeg skiftet til uke 14(her inne) og uke 13 (babyverden) på fredag. Jeg går etter det legen sa...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hehe... ikke greit å følge med alltid=) Har lagt inn 7/9 som ny termin og bytter da uke på fredager men vil jo gjerne bytte på onsdager som UL legen sa jeg gjør da.. hehe=)
Lille skatt *38 uker* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Man har endret et gjennomsnittlig svangerskap fra 40+2 til 40+0 uker, men det har ikke Bim fått med seg. Så det er helt riktig som legen din sier, endre uke på onsdag, du )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Åh=) Tusen takk.. da er jeg halvvegs på onsdag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå