Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har null nære venner. Hadde ei venninne som var veldig close, men hun har slutta å ringe, og hvis jeg prøver å ta kontakt så gidder hun ikke ta telefonen, eller hun har alltid en undskylning for å ikke treffes....

Jeg har tre barn, og er fulltidsstudent. Men i klassen er det ingen som jeg kjenner, siden jeg har hatt pause flere år fra studiet, så jeg har byttet klasse 3 ganger... Føler meg ganske utenfor, men er sjenert av person og tør ikke ta så mye kontakt. Så jeg holder meg mest hjemme og leser selv.

Driver for tida å leser til to eksamener og skriver samtidig to eksamensoppgaver som straks skal innleveres, men jeg kommer ingen vei, har mest lyst å avslutte hele greia, men da blir mannen mi så sint på meg siden jeg kaster bort både tid og penger på noe jeg ikke orker fullføre, vet han vil si: "hva var det jeg sa, du fikk det ikke til...."

Har tre barn i barnehage, og mannen jobber mye, så han er borte i 4 uker og hjemme i 2 uker. Så det er stort sett jeg som har eneansvar for ungene.

Har nesten lyst å be han om å slutte i jobben for jeg er så gåen, men kan jo ikke det heller, for vi må jo ha mat på bordet!

Den yngste fyller snart 2, og sover nesten ingenting. Er våken 4-5 ganger på natten og tar morgen kl 05. Så jeg er ekstremt sliten, siden jeg aldri får nok søvn, og er mye plaget av migrene. Bor 5 timer unna min mamma, så det er vanskelig for henne å stille opp å hjelpe også. Svigers har nok med sitt, og er for slitne til å passe og hjelpe meg med barna, som de sier : " vi har travle dager, og ikke tid til små barn".

Jeg sitter å har bare lyst å grine, hadde jeg bare hatt ei venninne å støtte meg litt til! Men det har jeg jo heller ikke, og det gjør dagene og kveldene fryktelig ensomme....

Dette var dagens sutreinnlegg.... Ikke meningen å være sur, men er fryktelig langt nede for tida....

Hvis noen gidder, kan dere legge det på skravle for meg?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder og bosted er kanskje litt vesentlig;o))

Skrevet

ja:) hvor bor du å hvor gammel er du? klem:o)

Skrevet

Jeg vet du ikke er aleneforelder men skjønner godt du føler deg som det. Jeg tenker automatisk på den der aleneforelder gruppa og de har vel et hus et sted som folk kan bruke som de vil, der det alltid er voksne og man får gratis barnepass og man kan til og med overnatte der innimellom. Der spiser man middag ssammen hvis man vil og unga får andre unger å leke med. Men jeg tror det huset er i Oslo et sted? noen flere her som vet hva jeg mener? Vil da tror du kunne fått lov til å bruke det og være med der. Samtidig vil du sikkert der få flere venner=)

Eller så er det mange "venner" her inne da, men det blir jo litt mer nettbasert! =)

Skrevet

Skriver under på det MammaTilSnuppaLita skriver. Det huset ligger i Oslo ja, sto vel om det i et F&B for ikke lenge siden.

Og det finnes mange venner her inne=)

Skrevet

Hvor bor du da?Kanskje bli kjent med noen her...Tror det er mange ensome sjeler her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...