Babykilo Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 ...til gutten min og pappaen reiser bort i 8 dager. Han er 22 mnd, og vi har ikke vært borte fra hverandre så lenge før. Jeg har mareritt om nettene og gurer meg så jævlig. Men prøver også å planlegge hyggelige ting den alene-uka. :-(
Mamma+2 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Skjønner at du gruer deg...det er en stor overgang det der når det er første gang....du må sørge for å planlegge endel ting du skal gjøre så du ikke blir sittende hjemme og gruble....så skal du se tiden flyr Brukt tiden godt...planlegg noe med veninner...bruk tiden på deg selv...noe du skjelden får gjordt med barn rundt deg. Ta f.eks med deg en veninne på Spabehandling og KOS dere.
Babykilo Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Er bare redd for at han skal sture og tro jeg er borte for alltid...ikke så lett å kose seg da...
*makrell i tomat* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Går nok kjempebra skal du se... godt å savne hverandre litt og,vi har godt av det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå