Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som pleier å ta med barnet sitt på åpen barnehage? Vi har ikke fått barnehageplass ennå (bor i Bærum) og lillegutten min har ingen å leke med. Hvordan er det i en åpen barnehage? Er det mange barn der, og er det ok med leker der? Tenkte å da dit i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler det på det varmeste. Vi har heller ikke barnehageplass, så vi er i åpen barnehage så og si hver dag. Der er det samlingstund med sang, vi spiser lunsj der og barna leker. Et veldig bra tilbud :=)

 

Skrevet

Pleier det å være mange barn der?

Skrevet

Ja der jeg går er det i gjennomsnitt 20 barn hver dag, noen ganger fler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...