Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hatt migreneanfall i dag da, og kom meg ikke opp før i 4 tia i ettermiddag!

Jævla dritt, og jeg finner ikke ut hva som utløser disse jævla anfallene heller, de kommer i hytt og gævær, så ikke enkelt å vite=0( En hel fridag spolert på grunn av hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hvordan det er...det er helt jææævlig..kondolerer til deg..

Skrevet

Aaahhhhhh...høres ikke så godt ut, selv har jeg aldri hatt dette=) God bedring til deg=)

Skrevet

Ost, Rødvin, sjokolade, eller helst en kombinasjen av dette. Reagerte selv på jarlsbergost, jentungen på diverse følelsesmessige ting som redsel, fortvilelse, glede (glede seg til selskap f.eks) Imigran gjorde susen for jentungen. Jeg har vokst det av meg. Hun har heller ikke så ofte lenger.

Skrevet

bruker også Imigran (har ikke hatt anfall på lenge nå *bank i bordet*) ,og den funker som bare juling..

Skrevet

Imigran funker ikke overhodet for meg....

Jeg har anfall 1-2 ganger i uken.

Jeg vet hvordan det er... Slitsomt, vondt og ja - styrer livet nesten.... Jeg aner ikke hva som trigger anfallene mine heller. Eller jo, alkohol + røyk er sikkert en fin trigger. Men, slitsomt...

Skrevet

Har vært migrene fri i over to år, men nå begynner de å komme hyppige igjen=0( Bruker selv zomig rapimelt, men de funker ikke noe særlig, må bare legge meg i fosterstilling å ligge slik uten å røre på meg til jeg sovner, ellers blir sittende over do skola og spy, og da dunker det jo noe helt vanvittig pga anstrengelsen=0( Kansje jeg skal prøve imigran istede for!

Skrevet

huff jeg skjønner så godt hva du mener..

når jeg kjenner jeg får det må jeg bare spraye nesa,legge meg for å sove...ellers spyr jeg og spyr..

JÆÆÆÆVLIG er det..

Skrevet

på meg funker bare maxalt.Hvordan gjør dere det med barna når dere har et anfall? Har ikke hatt det etter at jeg fikk barn,men jeg klarer ikke å ta meg av henneom jeg får et.Mister synet og koordinasjonen i armer og bein.Jenta er bare 6 mnd og jeg er alene med henne.

Skrevet

Jeg må ringe noen så snart jeg merker jeg får anfall. Har ikke sjangs til å ta vare på henne om jeg får et... Blir som deg...

Skrevet

Jeg har jo heldigvis mannen jeg da, han tar seg fri på barnepasser sykdom hvis han skal på jobb!! Jeg mister også koordinasjon i armer og bein, samt blir følelsesløs/nummen i hele kroppen!

Skrevet

Det er ikkje gøy, nei:( Dagen etter er jo også påvirka av det, i alle fall hos meg; svimmel og rar i kroppen.

Hos meg er det ujamt inntak av mat(gå for lenge mellom måltid), lite og/eller ujamt med søvn. Stressperiodar er også utløysande.

Eg har ikkje spesielle sortar mat/drikke som triggar det.

Eg brukar Maxalt smeltetablettar, dei er god. Brukte Imigran før, men syns den var litt dårlig og virka seint...

Skrevet

syt syt syt..... Det finnes en hypokonderklinikk i Bergen som tar seg av slike sytkjerringer som smykker seg med migrene og andre hypokonderdiagnoser:-)

Gjest armagedon
Skrevet

jeg har sprøyter liggende, men dter bare til de ekstreme annfallene, ellers har jeg zomig.

Skrevet

Jeg kan få migrene med synsforstyrrelser av tordenvær, sterkt lys, og mønster i sterke kontrastfarger og lys i bevegelse (på film, tv, data, reklame osv.) Må ikke se på alle disse tingene som gjør alt de kan for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Ellers er stress og spenninger utløsende faktorer.

Skrevet

Stress og for lite søvn utløser her. og fysisk aktivitet faktisk...helt jævlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...