Gå til innhold

Det kjipe med at Odd røyk ned er at

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

det blir jo ingen Lyn-Odd og Vif-Odd kamper...jeg er jo oppvokst i Skien og heier derfor på Odd, og kunne gjerne ha dratt på kamp her i Oslo. Får håpe at de møtes i NM da. Typisk nok så skulle jo Skeid ryke ned i 2. divisjon samtidig.

Det positive er jo at Odd gjør det bra i 1. divisjon...kjekkere å se dem øverst på tabellen der enn nederst på tippeligatabellen.

Haha...nå gikk kampen mellom Alta og Odd fra 0-3 til 1-4 mens jeg skreiv det her...mer som skjer i Adeccoligaen!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kjipe med at Odd røk ned er at det er den gøyeste borteturen og dra på...skikkelig koselige supportere!!! det syns jeg er det kjipe:)

hilsen en ihugga Brann supporter

Skrevet

Hehe...den siste kampen jeg var på i Skien var faktisk Odd-Brann!:-) Har familie og venner i Bergen, så Brann er kule de også...husker jeg prøvde å se 16. mai-kampen på gratishaugen da jeg var russ og på besøk i Bergen!

Skrevet

Ja, den er litt kjip...

De kommer jo hit til Bergen til høsten, skal spille mot Løv-Ham, så heldigvis har jeg sjans til å få med meg den.

Det står fortsatt 2-4 i Alta, det er fint å se :) Savner at de er i tippeligaen, men som du sier; ok å se at de ligger litt høyere opp for én gangs skyld ;)

Skrevet

Ja, folk i Bergen får jo sett dem, ja. Forbinder Løv-Ham med Hamar, men de er vel Fylling-etellerannet. Men til høsten så skal jeg kanskje til Nederland for å se Nederland-Island!:-) Og jeg skal så absolutt se Norge-Island i september! Elsker rett og slett den vm-kvalifiseringsgruppa.

Skrevet

Tror faktisk de har hjemmebanen sin like der ved Danmarksplass.

Til Nederland for å se fotballkamp høres slettes ikke ille ut nei. Visste ikke at Norge skal spille mot Island til høsten, hadde vært gøy å fått med seg den kampen.

Skrevet

Odd leder 3-7!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...