Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer på tv da??? Kjedelig fotballkamp??? Vi liker ikke kanarifugler eller hva??

Skrevet

TURBO, nå oppførte du deg trollete:p

Syns det er bare vittig å være vittig å være vitne til klanen som synger av full hals hvordan de hater bønda... Og 70% av klanen bor utenfor Oslo- nettopp på LANDET, der BØNDA bor og lever :pppp

Skrevet

setningen ble feil, ser jeg.. Må kjølne topplokket nå:)

Skrevet

HALLO!!!! JEG TROLLETE?????? Det er den største formærmelsen jeg har hørt idag altså! Og det kommer fra en med Japp i ræva??

Skrevet

Hahahahahha;-) My ladies.... Er klar til kamp i stua;-)

Skrevet

Faen t trøkk det er på åråsen.... kanari synger som faen... LSK ALLTID I MITT HJERTE..

Skrevet

Pip pip kvitre kvitre

Skal begynne å kalle deg for den gule sangfuglen :)

Skrevet

Tihiiii;-)))

Lille frøkna mi har fått løpetid i dag..;-) Nemi har blitt voksen.

Skrevet

Særlig.... Ingen av dere andre i huset er voksne??

Skrevet

Tihi... Jeg var så stolt når jeg fant ut at nemi hadde fått løpetid...

Skrevet

Chickasnuppa ringte i dag, og jeg ble så hoppende glad! Må planlegge neste runde sammen med henne skjønner jeg. Var så koselig når vi hadde alle formiddagssamlingene.

Vi får kanskje med oss noen på krangletreff? Hockey er jo dreven :P

Skrevet

Chica tok kaffe her;)

Vi får få igang noe før jg må begynne å jobbe igjen. Er enda usikkert hvor lenge jg blir hjemme da. Er sååååååååååååååååååååååååå lei gips nå. Jeg spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr. Og ikke minst dritt lei å være hjemme. Er virkelig muret inne...

Skrevet

Jeg er litt låst selv om dagen, har med jobb å gjøre samt at mannen og jeg har et nytt prosjekt på gang! Har du hørt om web- messenger??

Skrevet

har kun hørt navnet, men ikke mer enn det.

Skrevet

Enkelt å laste ned. Sånn man bruker når jobben har sperret for msn generellt. Da funker det ofte om man velger web messenger i stedet for LIVE messenger bla:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...