Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hei Du, kan ikke jeg få den rekeoppskriften din, da?? siklesikle
Gjest irismor Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 *løperoghenteroppskriften* Kommer snart =)
Gjest irismor Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Kjipe-Laila =) 4 personer 800 gr reker (uten skall) 200 gr ferske champignoner / 1 stor boks hermetiske - i skiver 2 stk gule løk - kuttes opp 1 rød paprika - kuttes opp i terninger 1 boks hermetiske tomater (hele) 2 dl kremfløte 1 1/2 ts paprikapulver 1 1/2 ts karri Fres løk og sopp i en kjele. Hell oppi tomater og nesten all fløten. Tilsett resten av fløten på slutten av koketiden hvis gryta blir for tykk. (men den er nesten best når den blir litt tykk) La det koke opp, smak til med krydderet. La retten småkoke i ca 10 min. Ha i paprika`n etter ca 5 min. Rett før servering har man i rekene (hvis de koker opp blir de seige) Server med ris og hvitløksbrød. Supergodt, nå vet jeg hva som blir middag i morgen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå