♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jonas vokser snart ut av noen av sine klær i 62- 8 uker idag er han. Spesielt pysjamasene fra HM er små- men mange andre klær er store og gode i 62 enda. Han var 6180 og 59 cm på 6 ukersen- da var han 7 uker. Tenkte kansje å hoppe over en størrelse i hvertfall bodyer og pysjamaser som vi må ha endel av. Skal å kjøpe selv, og vil bare planlegge litt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg har hoppet over flere størrelser jeg... hoppet over 62 og 74. Ingenting i veien med litt store klær så lenge det ikke hindrer barnets utvikling, men det ser man hvis det gjør
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Vår gutt hoppet nesten over str. 62 (var like stor som din i den alderen). Str. 68 har han kunnet bruke i en del måneder, og str. 74 enda lenger. Nå er han 8 mnd og bruker str. 80 og av og til str. 74. Din gutt vil kanskje følge samme mønster.
mamman til to gutter Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg liker ikke for store klær på babyer og ville ikke hoppet over noen størrelser. Mini brukte 68 i 2-3mnd og begynte med 74 slutten av januar og bruker det fortsatt. Det er veldig stor forskjell i forskjellige merker, så jeg ville heller sett an merkene om du bør ha 74 i noen. Feks er pysjer og 3pk med bodyer på hm små i størrelsene, mens mange bodyer på lindex er store i størrelsene og name it pysjene er veldig store i størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå