Gå til innhold

Stor forkjell på 68 og 74??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jonas vokser snart ut av noen av sine klær i 62- 8 uker idag er han.

Spesielt pysjamasene fra HM er små- men mange andre klær er store og gode i 62 enda.

Han var 6180 og 59 cm på 6 ukersen- da var han 7 uker.

Tenkte kansje å hoppe over en størrelse i hvertfall bodyer og pysjamaser som vi må ha endel av. Skal å kjøpe selv, og vil bare planlegge litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hoppet over flere størrelser jeg... hoppet over 62 og 74. Ingenting i veien med litt store klær så lenge det ikke hindrer barnets utvikling, men det ser man hvis det gjør ;)

Skrevet

Vår gutt hoppet nesten over str. 62 (var like stor som din i den alderen). Str. 68 har han kunnet bruke i en del måneder, og str. 74 enda lenger. Nå er han 8 mnd og bruker str. 80 og av og til str. 74. Din gutt vil kanskje følge samme mønster.

Skrevet

Jeg liker ikke for store klær på babyer og ville ikke hoppet over noen størrelser. Mini brukte 68 i 2-3mnd og begynte med 74 slutten av januar og bruker det fortsatt. Det er veldig stor forskjell i forskjellige merker, så jeg ville heller sett an merkene om du bør ha 74 i noen. Feks er pysjer og 3pk med bodyer på hm små i størrelsene, mens mange bodyer på lindex er store i størrelsene og name it pysjene er veldig store i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...