frøet76 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Huff! Ikke noe gøy når hodet dunker, samtidig som man er uggen og pulsen er høy. Noen som vet hvorfor en kan ha det sånn? Hadde litt vondt i halsen når jeg våknet i går- og i dag, kan det ha en sammenheng, mon tro? Hodepine har jeg hatt hele svangerskapet- er lei nå Noen andre med slike plager? Er 11+2.
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei! Jeg har ikke det,men det sies at om en er plaget m hodepine,blir det gutt...Så kanskje derfor..? Uansett er det veldig slitsom over en lengre periode,så håper det går over snart.
frøet76 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 takk! Håper jeg også. Har en følelse at det blir gutt jeg også, urinen har også vært neongul, så det er et "guttetegn" det også. Vel, den som venter får se...
frøet76 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Det var helt ok i uke 6, etter det har jeg ikke målt det. Men skal til jordmor i morgen og da skal jeg be henne om å sjekke det igjen. Og jeg skal kreve en blodprøve for å sjekke om stoffskiftet er ok. Men det må jeg vel til legen for å gjøre?
SommerBris Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ja du må nok til legen for å ta de blodprøvene...
Saltlakris Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg har også vært (og er) veldig plaget med hodepine, og høy puls. Ikke så mye å gjøre med det dessverre Jeg er i uke 24 nå. Lurt å få sjekket blodtrykket ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå