Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 den er jo bare 80 lang, og hun nærmer seg 70cm.. men hun turner sånn i senga når hun skal sove, beina går rett opp og da kommer dyna ofte over ansiktet hennes... når er det vanlig å bytte? (skjønner man bytter når den blir"for liten" men når er det?)
Tøtto&lillebror Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Dette lurer eg òg på. Dottera vår har skinna, og pga den skreve ho, og ein fot kjem ofte utanfor dyna. Kanskje me snart må bytta dyna.. Har andre bytta dyne?Dotter mi er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 mener du fra vugge"vogn" dyna eller den mitt i mellom? jeg byttet nettopp fra den midt i mellom til junior dynen. den er stor men han sparker den vertfall ikkje av seg så lett:) et tips og ikkje kjøpe den midt i mellom vi brukte den bare noen måneder. Han er forresten 8 månder:)
mamman til to gutter Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Vi byttet dyne når mini var ca 6mnd fra 60x80 til 80x100. Mini turnet også mye i senga og sparket av seg dyna, men sluttet med det en periode når han fikk større dyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå