Gå til innhold

Da skal jeg traske Dyreparken i Kr.sand i uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg litt til det. Håper det for guds skyld ikke at det blir glo hett. Tåler de trallene de leier ut 90+? Gubben får ellers sette meg på "fjernpark" og plukke meg opp når det er tid for å reise. Nei, jeg satser på at jeg klarer å holde følge med resten av familien. Flere som satser på "aktiv" ferie med stor mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gifte meg når jeg er 27 uker på vei, så håper formen er bra;)

Skrevet

jeg skal til italia fra uke 33-35. mye shopping og slikt. må bare passe på å ligge under parasoll på stranden, slik at magen ikke blir for varm. jeg gleder meg veldig mye. har ingen kondisjons eller gåproblemer nå hvertfall, håper jeg slipper unna.

Skrevet

Vi skal også til Kristiansand, er 32 uker på vei da:) Det ordner seg vel, selv om jeg regner med en del stopp på div benker rundt omkring, hehe...Skal sammen med en annen småbarnsfamilie, så jeg får være veske- / kles- / bag- / vognpasser for de andre som løper rundt :D

Skrevet

skal til danmark i uke 31, å så tenkte vi å dra til kristiansand hvis formen holder seg....å det blir ikke før i midten av juli, å da har jeg bare en mnd i gjen..hm...! må se det ann..bestiller ikke bill for å si det slik. hehe

Skrevet

Å stakkar deg! Det gjorde jeg forrige svangerskap også. Startet om morgenen og avsluttet med Kaptein Sabeltann show på harde benker kl. 12 om natten!

Beina var som stokker og ungen høy på sukker og sabeltann0)

Gjør det ikke igjen, men poden var fornøyd så da er det vel verdt det.

Lykke til!!

Skrevet

Planlegger også en Danmark - og Kristiansand dyrepark-tur når jeg er rundt 30 uker på vei. Er evig optimist, så har ikke begynt å bekymre meg for det en gang.....

Skrevet

Jeg skal og til dyreparken i uke 34. Er litt spent på hvordan det går ja, men vi skal bo på hotellet rett ved parken, så blir det for slitsom så får pappaen ta seg av barnet så jeg kan slenge meg litt. Ellers får jeg flytte meg fra benk til benk :-)

Skrevet

hei hei... det skal faktisk jeg også i uke 30:) blir spennende du... håper det ikke blir tropevarme der nede..... du må ha masse lykke til ihvertfall....går nok bra:)

Skrevet

Hmmm jeg skulle også egentlig i Dyreparken i min uke 30/31, men etter å ha lest denne tråden så tenker jeg at det kan være lurt å ta den delen av ferien litt tidligere. Antagelig litt mer behagelig i slutten av juni hvor jeg bare er i uke 24/25 :D Det er tøft nok å trakke rundt der og prøve å holde følge med en energisk 5-åring uten stor mage :D

Skrevet

Jeg gikk i allefall tur på 5-6000 skritt hver dag frem til termin sist. Da gikk jeg kjapt uten pauser så regner med å holde tempoet oppe denne gangen og.

Skal nok i dyreparken selv. regner jeg med men da er jeg bare 27 uker på vei.

Skrevet

Vi skal også i Dyreparken til sommeren:)

Da er jeg i uke 34(nesten 35),så det kan bli spennende:P

Jeg har hvertfall gardert meg med hotell rett ved siden av,så når Dyreparken er ferdig trasket kan vi nyte tilværelsen med ferdig laget mat og oppredde senger;)

Også kommer vi til å kjøpe et 2dagers-pass,sånn for sikkerhetsskyld.

Kaptein Sabeltann står også på dagsplanen!

Skrevet

Eg skal i tredagars bryllup i veke 32. Det er mitt første barn, så eg anar ikkje koss formen kjem til å vera, men sidan ALLE damene i min familie får skikkeleg opphovna anklar/leggar/kropp mot slutten av svangerskapet, er det vel bare å begynna å gleda seg allereie til eg skal sprada rundt i bryllup med tømmerstokkbein, åreknutar og generelle michelinmann-tendensar... Tippar eg føler meg lekker då ja! ;o) *ler*

Skrevet

Jeg skal i dyreparken i kr sand når jeg er 30 uker på vei jeg også.. Og i bryllup når jeg er 35 uker på vei. Det blir spennende :)

Skrevet

Skulle ha vært i dyreparken vi og. Tulla her drømmer om kaptein sabeltann. HUn sier at han skal få smokkene hennes, og bleiene hennes...også skal visst kaptein sabeltann ha en is til henne i lomma....;)

Spurte om hun skulle sove uten smokker etter hun hadde gitt den bort, neida, hun kunne jo bare bruke totten:)

Skrevet

Vi setter oss i bilen og kjører til Lindesnes, til hytta til tanta og onkelen min, når jeg er 36 uker på vei. Etter noen dager der fortsetter vi til Stavanger, hvor vi skal i bryllup når jeg er nøyaktig 37 uker på vei. Og så skal vi kjøre hjem igjen. Vi bor på Østlandet, så det er ca 10 timer kjøring til Stavanger.

Jeg spurte legen om hun trodde det kom til å gå greit, og svaret fra henne var at "jada, du kan jo føde i Stavanger også", og så ramset hun opp alle fødestuene på veien ;-) Hun mente vi fikk ta godt med pauser og spise mye is, jeg er glad vi har bil med aircondition! Mora mi mener også at jeg godt kan føde i Stavanger, hun er derfra, så synes familien hennes skal få muligheten til å hilse på den lille. Jeg kan godt føde der borte, men ser ikke helt for meg den bilturen hjem igjen... Men vi bør komme oss bortover, for skal hente bilstol til babyen der borte, så baby må holde seg i magen til det er i boks ;-)

Skrevet

Jeg har sesongkort i dyreparken, og kan virkelig anbefale det! Går turer der støtt og stadig, veldig greit med litt variasjon i forhold til tur i skogen.. :) MEN, det er ikke så mye folk der nå om dagen da, som det vil være i sommer. Jeg er nå 34 uker på vei, og kan se for meg at det vil bli slitsomt å gå der med en million andre mennesker og stor mage som dulter borti alt mulig.. :)

Men, jeg skal nok i parken et par ganger til før jeg føder ja! :)

Skrevet

Jeg skal til Ungarn og Kroatia i uke 24-26 - i juni/juli. Jeg satser på å fungere nesten normalt, men jeg kommer til å være nøye med å legge inn de pausene jeg trenger - pluss at jeg kommer til å være veldig forsiktig med varmen. Erfaringsmessig kommer til å være 25-35 grader på den tiden.

Skrevet

Ojda, jeg skal også i bryllup ca i uke 34, når jeg tenker meg om... Med en dag reising hver vei. Tre fly og et tog hver vei. Kan bli interessant, men jeg gleder meg. :) Må jo bare satse på at formen er fin - man kan jo ikke gå ut fra at man kommer til å bli kjempedårlig!

Skrevet

vi skal og en tur t dyreparken i sommer;) Er vel rundt uke 30 jeg og da tipper jeg. Kommer sikkert t å gå helt fint. Vi får bare finne oss en benk i skyggen hvis det blir for ille;) Å spise masse is!!! men håper jeg orker å gå rundt med resten av gjengen, for har ei datter på 1,5 som helt sikkert kommer til å elske å se på dyrene. Så det hadde jo vært gøy å få med seg det!!

Skrevet

uke 29-30 florida..

uke 32 tur i fjellet (hyttetur),

uke 34 biltur langs kysten

uke 36, tur i fjellet (hyttetur) så blir vi hjemme..har en 1 åring som trenger litt frisk luft og komme seg på fjellet er fint..nå har eg ganske vondt i bekkenet,håper dette går:) viss ikke må vi avlyse...

Skrevet

Veldig så mange som skal til dyreparken i sommer da:) blir rene bim-treffet jo.

Vi skal også til Kristiansand og da er vel eg i uke 31-32 mener eg. Gruer meg litt til bilturen fra bergen til kristansand men ellers tror eg det blir kjekt! Må jo bare stoppe og ta en overnatting underveis.. med 3 unger i bilen, mann og meg på tjukka..kanskje vi til og med må ta 2 :P

Skrevet

jeg er 32 uker når vi reiser=) reiser fra bergen så det blir nok langt men prinsessa på 4 år er klar for sabeltann=)

til dyreparken=)

Skrevet

vi går som regel i dyreparken hele sommeren - så slipper heldigvis de utrolig lange dagene. Men skal nok traske parken rundt fra jeg er 27 uker til jeg er 34 uker :)

Skrevet

Enig med deg, meg80 - ein kan jo ikkje gå ut frå det verste! Det eg sa om opphovna legger osv er jo i verste fall, og absolutt ingen grunn til å setja seg ned og stura :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...