SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 fyyy søren så godt grønnsåpe lukter*sniffsniff*. Hatt dilla på bensin..Men min nye venn nå er grønnsåpe.. Later som jeg vasker og fyller på vaskevann.. Firstprice grønnsåpe.. my friend
hope<3<3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 hihihi deilig lukt?=) hørtes bedre ut med grønnsåpe en bensin i hvertfall hihi:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 mhmm..fy faen.. kunne lukta i bøtta hele dagen.. mhmm:D hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå