Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Altså.. Har du noe info om festesmerter? Jeg må krøke meg skikkelig sammen i sofaen her så jeg nesten gråter men jeg får jo hverken mensen eller noe som helst.. Så jeg vet ikke.. blir nesten litt redd :-///
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Nei, men utfra hva jeg har hørt, og som du sikkert har hørt selv også, skal det være litt lett stikking, som lette menssmerter? Men du? Med tanke på kraftige blødninger og smerter, kanskje du skal be om utredning for endometriose eller noe slikt? Be om mer utredning enn slik det er nå...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja, men jeg kjenner meg liksom ikke helt igjen i det, siden jeg ikke har de helt svææææææære plagene. Utover de to siste dagene da, hehe. Jeg har jo vært til ganske grundig undersøkelse, men alt skal visstnok være fint. Hm. Hvordan er det med deg forresten? Noe tegn til det ene eller det andre? Jeg spotter :-/
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg spotter ikke engang! Skjer ingenting her. Ikke vondt i magen engang:( Nei, kan jo være tilfeldig. Mente mer om det gikk igjen over tid og slikt. De sier jo endo ikke oppdages med ultralyd heller..?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Nei , men ved lap sant? Jeg har jo aldri hatt noen plager før etter jeg fikk datteren min. Helt tullete at noe så skjønt skal ødelegge hele min syklus ;-) Jeg er veldig oppblåst da så jeg håpe-håper noe skjer så jeg kan prøve videre.. Hrmf
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Ja, lap er tingen! Har du fått sjekk med det skal du vel kunne være sikker. Nei, det ble jo verre her også etter at lille vampyr kom. Men var jo mye fra før da. Oppblåst ja.. Er det tegn på hvilken av delene? Begge kanskje det også? Hmm.. spekulere spekulere.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Her var det helt fint helt til hun kom. Alltid mye liksom men ikke så kjedelig som nå. Haha, ja, jeg driver sport i å lete etter etgn på det ene eller andre nå. Mannen min bare rister på hodet ;-D
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 He he, skal kanskje ikke si at jeg gleder meg sånn til å begynne å prøve at folat er innkjøpt og formiddagen ble brukt til å kikke på mammaklær på nettet *flaut*
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Haha! Jeg ser på nyfødtting, vogner osv. Hahaa. Tar gledene på forskudd kanskje? ;-) Blir så bra dette meg & lille vampyr!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Å, herregud, nå klør det i eggstokkene mine... Jeg vil stille denne kløen! Ha ha. Fy f*** som vi jager hverandre opp på denne babysyken da. Hi hi. Bra du ikke bor i nærheten og trekker meg ut i babybutikker. He he:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Haha, ja det er helt forferdelig, jeg lengter så fælt etter en baby!! :-D Haha, bor ikke du i vestfold? Er da titt og ofte i sandefjord jeg, får bare se etter en vampyr med mamma så skal jeg huke tak i deg og dra deg med på nyfødtshopping. Haha. åÅh.. Jeg har skikkelig liten tålmodighet og kjenner jeg. Kjenner at jeg blri skikkelig sur om mensen kommer og ikke +tegnet. Høhø. Men i juni, da blir vi gravide begge to vettu
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Jo, men ikke i Sandefjord:) Ha ha. Vampyren er jo i barnehage siden jeg ideelt sett skulle ha jobbet. Uff, ja, håper dte går i orden når det passer. Men det kan jo ta tid. Må innstille meg på det. Særlig siden hormonene er i ulage (dette er min sjeldne, men tålmodige side som dukker opp).
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 søren heller! ;-) Det er så teit om vi skal måtte vente lenge. Syns vi fortjener dette etter de siste hormonelle tingene. Dessuten blir nok barna våre stolte storesøsken. Unner ikke naturen de det? ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Har du ikke fått det med deg?! Naturen er ikke rettferdig. Den gjør som den vil. Har fått masse kviser i fjeset og på ryggen også nå Ekkelt. Om jeg skal være så ekkel syns jeg hvertfall jeg burde få en unge ut av det, hi hi;)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Jeg ser ut som jeg er 6 mnd på vei så oppblåst er jeg. Faen hvis mensen kommer nå så klikker jeg litt tror jeg, nå har jeg nesten bestemt at jeg er gravid!! Haha, kviser på ryggen? Hvorfor det? Men du skal jo ikke bli graivd på et par mnd enda :-p eller har du fremskyndet det i iveren ?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 Nei, vet ikke hvorfor de er der. Det er jo såklart hormonelt. Har aldri hatt så mye kviser som etter fødselen av denne gutten min jeg. Hormonene gjør jo så alt som jeg hater (blødninger og kviser og humørsvingninger) blomstrer. *Bannesteike* Nei om jeg skulle blitt gravid så får jeg jo ikke noe fødselsstipend fra lånekassen eller noe fra nav.. så det går jo bare ikke. Jeg er vant med dårlig råd, men å leve på 1 studielån + engangsstønad i 1 års tid til det klarer vi ikke.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 Nei, vet du, jeg har hatt samme problemet etter jeg fikk jetna som deg. Er blitt en skikkelig pms-megge, sinnssyke blødningerblabla og jeg har fått kviser - noe jeg ALDRI har hatt før!! i nakken bl.a Også har jeg blitt kjempeoppblåst og blæh. Tydelig at kroppen min ikke tålte dette her så bra. Skulle hatt en sånn knapp vet du "Fast Forward To: June" også når man ble lei av å være gravid "Fast forward to: due date"
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 He he, jeg rakk aldri bli lei av graviditet. Sov jo gjennom hele og fødte før tiden en dag jeg egentlig skulle spise gode tapas med andre gravidjenter:( Hormonell ubalanse, er det et forum for oss? evt en egen debatt, he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå