Skatt i magen :) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Idag fikk jeg en svak positiv Quick Respons gravi.test.. De skal være sikre de hva?? Dette var en 3. testen som viste svakt positiv siden i går Herlighet jeg er bare sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå glad!!!!!!
Tuttelure Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jiipppi tihi gratulerer masse:) du er nok gravid da:)
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Gratulerer så myyyyyyyyye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå