Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny her idag. Har ikke kommet på at jeg har noe her å gjøre siden jeg ikke er blitt gravid enda. Da er det kjekt å finne ut at det fins forum for de som prøver også! Jeg er 36 år, gift og har 2 barn fra før. Vi har brukt land tid på å bli enige om et 3barn, og nå ser det ut som det kan ta litt tid. Har prøvd i kun 5 måneder og det er kanskje ikke så lenge...........

Men med de 2 jeg har så ble jeg gravid nesten bare ved tanken, så dette er uvant. Pluss at når vi endelig ble enige, så er vi veldig utålmodige. Har eggløsning imorgen, så vi får se om det klaffer denne gang.Krysser fingrene!=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen i klubben:)

Jeg er 34 år og har også 2 barn fra før og prøver nå på nr.3, Jeg ble også gravid før jeg rakk å snu meg de 2 gangene før, men nå ser det vanskligere ut gitt.....Men skal ikke klage, har bare forsøkt i 3 mnd. Jeg skulle hatt mensen for 9 dager siden, men har hatt 3 negative tester så tror ikke jeg er gravid, men skjønner ikke hvor mensen blir av, for den pleier å være presis. Lykke til med eggløsning, jeg krysser fingrene for deg!!!!

Skrevet

Takk for det. Høres ut som vi er i samme situasjon. Jeg har veldig regelmessig syklus heldigvis, så jeg håper det ordner seg snart. Håper det ordner seg for deg også, kanskje med positiv test. iallefall at du kommer i gjenge med mens så du lettere finner ut når eggløsningen er. Krysser for deg!

Skrevet

Hei mylove, og velkommen hit!

Jeg er 34 år, har et barn fra før, og har nå prøvd i et halvt år på å få et søsken til jenta vår. Vi brukte 1 år på å bli gravide sist, men denne gang trodde jeg at det skulle skje mye tidligere, men foreløpig har det ikke blitt noen spire på oss. Er to dager over ikm, men tror tanta bare er forsinket. Testet negativt på ikm-dagen.

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Velkommen hit :) Jeg er 36 år (frem til onsdag), har ei jente født i 05, samboer og vi har prøvd på nr. 2 i 21 måneder! Kan tro vi er lei!

Håper oppholdet ditt her inne ikke blir så lenge! Masse lykke til :)

Skrevet

Hei mylove !

Jeg er 36 år og har tre barn fra før og skal prøve på nr 4 nå. jeg har og EL i morgen, tror jeg... Blir spennende ! Har blitt rask gravid de andre gangene, så det gjenstår å se om det går like greit nå :) Siste barn var i 2005. Tvi-tvi ! Får håpe vi tester positivt om ca 14 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...