Gå til innhold

Den rockeringen igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den "3ibs" ! Skulle ikke jeg egetnlig hatt "4 ibs" når jeg er 75kg?? Hva er egentlig forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veier litt mindre enn deg og jeg har den 4lbs. Den 4 lbs er litt tyngre enn 3lbs mener jeg.

Skrevet

Pokker! Har bestilt feil jeg da!! Den var vond å bruke de 2 første dagene! men nå kan jeg rocke i en evighet:/ Tyder kanskje ikke bra det..

Skrevet

3 ibs er vel nybegynner ringen og 4ibs den for viderekomne..

Jeg bestilte 4ibs, antok at nybegynner ringen ville bli litt for lett etter noen uker, og så er jeg alltid så opptimistisk når jeg bedømmer min egen kapasitet;) hehe

Jeg veier det sammme som du.

Skrevet

Hehe=) Ble den for tung da?=)

Skrevet

jeg veier samme som deg og bestilte 4 lbs... Ingen suksess... Den er for tung... Det gjør så vondt!! Har hatt den i snart 2 uker, men klarer fortsatt ikke mer enn 10 sekunder før jeg ligger og vrir meg i smerte... Og jeg rocker hver dag...

Skrevet

jeg veier samme som deg og bestilte 4 lbs... Ingen suksess... Den er for tung... Det gjør så vondt!! Har hatt den i snart 2 uker, men klarer fortsatt ikke mer enn 10 sekunder før jeg ligger og vrir meg i smerte... Og jeg rocker hver dag...

Skrevet

Huff da:( Kanskje jeg har riktig likevel da! Dumt at du ikke får til mere når den koster så mye:(

Men det kommer vel sikkert etterhvert=)

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...