Ildfluå Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Det selges så mange pene bodyer, litt tøffe med krage f.eks. Er fine motiver. Skal man ha disse over en vanlig body da?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 nei. det har eg aldri gjort. men syns bodyer med krage er noe herk.. de bretter seg og+++. må stryke de for å halde kragen nede.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 blir ikke det litt sånn smør på flesk da? Jeg bruker ikke det, da jeg syntes det blir for mye mellom bena på babyen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 blir ikke det litt klumpete da? om du MÅ ha noe overe, kan du vel ta en tynn genser/jakke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå