Lilje74 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hei... noen tips om når det kan være lurt å legge utenlandsferien sin som gravid... altså i hvilken måned av svangerskapet? Vi har fått en reise og må bruke den i år... Jeg har termin 31. okt. Det finnes jo grenser for hvor sent man kan få lov til å fly... Jeg tenkte helst å prøve å planlegge reisen til en periode av svangerskapet med minst komplikasjoner - best form... men husker ikke hvilke uker det er... Det er nok lettest å få fri fra jobben til sommeren når det skjer lite uansett... Noen med gode råd og erfaringer?
Supermamm Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Om jeg hadde vært deg ville jeg prøvd å reise i juni, før det blir for varmt, om det er til sydlige strøk vel og merke: ) Da vil du jo være rundt/rett over halvveis, ikke for tungt å bevege seg og ikke noe ubehagelig å fly enda heller. Hadde nok satset på en ferie hvor du ikke trenger å gå så mye, hadde nok ikke dratt på storbyferie med shopping og museer og sånt, men heller et sted for å bade og slappe av: )
2 søte små gutter Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 2. trimester blir vel regnest som den letteste delen for de fleste, så juni/juli er nok en fin ferietid for deg
Lilje74 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar! Hm... ja, det høres lurt ut å reise i juni. Har fått beskjed om at august passer best for de vi skal til, men jeg syntes det høres litt sent ut... Vi skal til Bucharest så det blir nok litt storbytrasking, men det er jo opp til oss hvor mye...
Lilje74 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Takk :-) ser nå at 3. trimester begynner den 6/8. Håper vi får til å ta ferien senest i juli... Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå