kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 og til hva? er heeeelt grønn på det området, men tenkte å bestille litt så man har, er det noe som er å anbefale? å hva skal det brukes til?
--arkin-- Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 jeg bruker dermalogica til hudpleie id pudder både councealer,pudder og solpudder diorshow mascara øyenskygger fra lancome,id og chanel øyeblyant og øyebrynblyant fra diaor flytende kajal fra kaneboo lipgloss bruker jeg lip fusion elisabeth arden eight hour creme på leppene i stift form og tube det er dette jeg bruker hver dag;o) har masse annet stæsj også, men bruker dette til fest. jeg bruker mye penger på sminke i mnd, men det er fordi jeg er opptatt av kvalitet og gidder ikke å ødelegge huden min med de billige produktene som man får på hm,cubus osv
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 jeg bruker hudpleie: masker, rens og kremer fra Decleor og Kanebo Mascara: Chanel immitable, Lancome extencils, og Maxfactor masterpiece mascara - av sånne 'billige' mascaraer er denne ganske god synes jeg Foundation: Helena Rubinstein eller Christian Dior PuddeR: bare id minerals eller kanebo Solpudder: kanebo eller guerlain Kajal: chanel, lancome, helena rubinstein Leppene: clinique butter shine lipstick , lancome sine glosser, rubinstein sin gloss bruker aldri øyenskygge
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg bruker mascara fra l'oeral, og øyenskygge fra max factor. Har bestillt pudder fra everydayminerals, så nå har jeg begynt og bruke det og, innimellom
Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Dior sin diorshow mascara (den er overlegen) Kanebo pudder og ansiktsmasker Shiseido øyenskygger, lipgloss og leppestift Lancôme sin artliner (flytende kajal) Biotherm sine kremer til kropp og ansikt Fordelen jeg har oppdaget med å investere i dyrere sminke er at den er drøyere i bruk enn billigmerkene, og at den holder lenger på Så alt i alt blir den ikke mye dyrere å bruke.
Nyseryllikberta Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Foundation; everydayminerals eller i.d concealer og blush/solpudder fra samme Mascara; Kanebo 38g, er også fonøyd med masterpiece fra max faktor Bryn; en sånn litt seig gugge i krukke fra Laura Mercier som jeg påfører med en skrå pensel Eyeliner; Smashbox gel-liner, påføres med pensel med en "knekk"; arched liner brush eller no i den duren Øyenskygger fra Paula Dorf, Smashox, eller everydayminerals. Lepper; gloss fra Estee Lauder, Lip Stain fra Laura Mercier, Maybelline sine lebestifter, Rosebud salve... et eller annet, er hvertfall avhngi av noe på leppene, selv om jeg ikke har noe i fjeset:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 hmm noterer for harde livet livet. men ka noen fortelle meg f.eks, hva fundation er, og hav man bruker det til? hva må man ha i sminkeskrinet? jeg har bare en mascara, en lipgloss og en eyeliner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå