Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 For tredje dag på rad er min lille datter helt håpløs, så snart jeg legger henne i kurva på stua, vippestolen osv, begynner hun og står gråte, hun vil bare henge på armen eller ligge på fanget. Mamma og svigermor mener at jeg er for rask med å ta henne opp, men det er jo ikke så lett heller det når ungen ligger der og skriker vettet både av seg selv og meg. Så jeg føler de mener at det er min egen feil.... men jeg mener ikke det selv, for det begynte plutselig av seg selv for 3 dager siden..... Hva skal jeg gjøre?? hun er tre uker....
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 bare ta henne opp og trøst henne, hun er enda såpass liten at hun ikke blir "bortskjemt" av det.. men når hun blir et par mnd eldre, må du bare la henne ligge litt for seg selv.. bare prøv deg litt frem sånn etter hvert og gjør det DU syns er best..
blaastrek Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 3 uker!! Da burde hun vel snart ta lappen og flytte på hybel? Seriøst.. mamma og svigermor er helt på jordet. Gi babyen den nærheten hun trenger. Om du ikke liker å sitte i sofaen eller ligge i senga og du blir sliten av å bære så bruk sjal eller lignende å bære i. Pappaen kan også bære og kose. Jenta mi trivdes ikke på gulvet alene før hun var rundt 6 uker. Kanskje kan det gå an om dere ligger nede på golvet sammen med henne og leker og prater litt. Og at dere flytter teppet hun ligger på eller babygymmen til der dere er. Feks om du skal vaske opp så tar du henne med på kjøkkenet, skal du vaske klær så tar du henne med på badet. Snakk til henne og se på henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå