Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 For taperne i Oslo!! Det burde vært premiert som en kommunal vernet bedrift for deres innsats med å samle så mange "aper" på et sted:-) Tomrommet i topplokket gir en bra resonans når fotballbrølet starter og VIF-klanens eget utested egner seg som et bra vervekontor for personer som faller utenfor samfunnet..altså taperne:-) En gjeng med voldelige tjukkiser som lever og ånder av å ha gleden av å banke opp brannsupportere ett par ganger i året!!! Jeg er rystet over at en slik samfunnstaper har forvillet seg inn på kranglesiden under pseudonymet Daniel:-) Tenker dritten får som fortjent i kveld:-)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det eneste jeg vil legge til her er at ekstreme fotballfans har veldig dårlig sans for fotballhumor=)
prebs Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Okei, ny foreskrevet terapi for Yppertmann: Tilbringe en hel dag (minst!) sammen med VIF-klanen anført av Daniel. Drikke øl før kampen, stå midt iblant dem under kampen, brøle seg hes og drikke øl etter kampen. Selvfølgelig iført jæv...eh kledelig blå/rødt skjerf, fotballdrakt og vikinghjelm! God bedring! (Eksponeringsterapi ER det som virker best mot fobier- selv om det kan virke brutalt, det må til:-))
prekæs Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg vet det snart er ett døgn siden nå Yppert, men hvorfor la det gå utover en uskyldig tredjeperson? Hørte rykter om noen svært dårlige tapere i går? Som fikk som fortjent:DDD
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig:D Forza Fugla!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 phøøøøø.. Fredrikstad vant som fortjent prekæs.... dette RBK laget består kun av en gjeng med fisefine amatører, så jeg bryr meg katta hvordan det går her:-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 jaja... grattis med ddagen da.. var som fortjent for svarte:-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 flere som har sølt øl i tastaturet:-)
danieI Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 nei jeg søler ikke øl i tastene, det var ironi, les om det i fremmedordboka en dag du har tid
danieI Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier en ting, men mener noe annet. Ironi er en form for uttrykk hvor en underforstått mening er skjult eller motsier utrykkets bokstavelige mening. Ironi involverer forståelsen av at tingene ikke er hva de sies at de er eller hva de synes å være. Ironi er en form for innforstått manglende forbindelse mellom de faktiske ordene og den underliggende mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå