78'er Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Nokon som veit om det er fakta at skurv hindrer hårveksten? Småen her har ein del, når eg plukker det av så følger ofte håret med... Er det vanlig? Føler likevel eg må fjerne dei tjukkeste skorpene, sidan dei "presser håret ned" på ein måte. Prøvde forresten ein gele frå apoteket, "Avene Pediatril Gel". Funka ikkje i det heile tatt, vart nesten verre... Så ikkje kjøp den! Andre gode råd?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 min hadde mye.Smurte på babyolje og ventet litt.mange ganger etter han hadde sovet så tok jeg lusekam forsiktig.når oljen har vært på litt,så går alt lett av.Vis du pirker uten olje,og du drar av flakene så henger håret fast.Ikke behageligt for babyen
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 nei det er ikke fakta. de kan få like mye hår som alle andre.. det du kan gjøre for å få vekk det er å smøre med matolje i håret på kvelden og ta på ei lue. så vaske det vekk dagen etter.. (nett så ein hårkur) vi gjorde dette ca 3-4 ganger og nå er alt borte:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Glemte og si,nei veksten hemmes ikke:) Gror uansett:) Mye man hører før ørene faller av,hehe
78'er Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Men håret veks jo ikkje gjennom skurven, krøller det seg sammen under der då? :-) Får prøve å la babyolja vere litt lengre i, har berre massert inn når han bader. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå