Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Har du sett den filmen? Hva synes du? Jeg syns den var bra men kansje litt mye blod, ellers veldig forklarende.
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 En bra film, veldig sterk. Det er av og til godt å bli berørt og se de vonde lidelsene til Jesus og hva han egentlig ofret.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 For meg var det litt mye blod og hollywood.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå