*Drømmer Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Sitter å ser Sykehuset, og griner så jeg higster... :'(
Kari K. med to søte små Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Var veldig trist i dag. Huff.. Inponert over de som klarer å jobbe med dette. Ikke noe for meg. Er alt for følsom for et sånt yrke.
LinnisR83 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Men fyttikatta, livmora mi disser når han anstesilegen kommer på sjermen! Mmmmmmmmmmm!!!
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 jeg er sykepleier, og godt kjent med det å bli bundet til en pasient, for så å se den personen "svinne hen" spesielt er kreftpasienter utrolig ubehagelig! hadde ei dame som fikk diagnosen i høst , hun døde rett etter jul:( hadde et sykeleie på ca. 4 måneder! fælt å se hvordan enkelte bare blir spist opp av sykdommen! skal utdanne meg videre til jordmor når lillemann blir et år, trur ikke sykepleier er noe jeg kan være for alltid. men sykehuset er en bra serie. synes den viser veldig godt hvordan tingene på et sykehus egentlig er. ingen sensurering av følelser!
*Drømmer Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Har lyst å utdanne meg som barselsykepleier, jeg... =) Kreftsykepleier kunne jeg aldri vært... Eller sykepleier.. Blir for lett glad i folk, ikke at det er negativt, men som Pia sa på serien, jobben blir hardere.. :S
happygilmore Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 kan man se programmet på nett? bor i sverige og har aldri hørt om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå