Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Lillemann på 10 1/2 mnde har gått ett par skritt alene siden han var ca 9 mnder (har IKKE gåstol), men han har økt kraftig i antall skritt! I dag drev jeg på kjøkkenet og rydda, han stod ved den "øya" vi har på kjøkkenet.. Plutselig slapp han bare taket og gikk 12 skritt helt alene!! Han var bare litt stolt!!!! Det kan man jo trygt si at mamman hans er også tihi!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Overskrifta kan misforstås ser jeg.. Er selvfølgelig stolt hver dag, men ekstra i dag hehe..
Northernlights Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Oi,du skal få det bra travelt framover ;o)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Han er en liten apekatt Høyt og lavt, vært det stort sett siden han kunne krabbe.. Men nå sitter jeg med beinet i gips, på 5.uka nå, så det er pappan som har det travelt Jeg skulle egentlig begynt å jobbe 4.april
Northernlights Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Oida, -har en apekatt vi også. Han lærte å gå like før han var ett, men har ikke stoppa annet enn for å sove. ;o) Vi har måttet sikre ALT her i huset. Aldri hatt en sånn villbasse før. Eller har jeg bare glemt? hehe
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Heheh! Er stort sett bare søvn som stopper han her også Syns det er godt han er aktiv, mamma sier han er prikk lik meg Hihi. Vet ikke hvor positivt eller negativt det er men hehe Vi har måttet sikre skaper, dolokket (!!) og alle løse deler.. Hehe.. Vannskåla til hund og katt er spennende også.. Så den blir satt ned på et sted som bare hunden og katten får tak i den.. hehe
Alba44 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Så gøy!! )) Skjønner godt du er ekstra stolt i dag ;o)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Tihi Har tatt litt bilder av han, men er ikke lett å få knipsa akkurat når han går.. Supermoro, men samtidig så blir de så fort store når de begynner å gå selv :s
Gjest Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Han gjentok "bragden" igjen nå i kveld. Vi sitter og ser på fotball og bygger tårn, så tar han bare tak i hylla på øya å kjøkkenet, slipper og tasser av sted.
lillegutt mars o7 Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Å så flott =) Gratulerer =) Jeg er også stolt idag,for Lillegutt på 12 mnd begynte å gå langs bordet idag!Gikk langs hele langsiden flere ganger =)=)=) Det med toalettlokket,..hvordan sikrer dere det? Lillegutt reiser seg opp etter dokanten og prøver å stappe handa ned i vannet..ikke særlig lekkert nei.. ;-)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Oi oi oi!!! Gratulerer til deg også Vi kjøpte en sånn "klips" du kan sette på så han ikke får åpnet, for vi har sånn tungt "trelokk".. klemt fingrene sine der noe ganger. Du får tak i det i de fleste barnebutikker.. Babyshop etc.. Lite lekkert når de stapper fingrene oppi der ja. hehe
Gjest Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Minsten min gikk også da han var 10 mnd. Artig... Han løp på 1-årsdagen ;-)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 Fatter ikke hvorfor dissa gutta har det så travelt!! Mye morsommere å løpe enn og gå??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå